مدیرکل بنیاد شهید قم:

گرامیداشت سیره شهدا تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» گفت: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلی‌اش برسد، باید در مسیر رهنمود‌های ولایت گام برداریم و مقام و سیره و آرمان‌های شهدای والامقام را گرامی بداریم.
کد خبر: ۴۰۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 27June 2020

گرامیداشت مقام و سیره شهدا تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «حسن هنرمند» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان قم امروز در آیین گلباران و عطرافشانی مزار مطهر تعدادی از شهدای والامقام حادثه هفته تیر سال ۶۰ در گلزار شهدای شیخان قم اظهار داشت: حضور در محفل شهیدان گرانقدر، تعظیم و ارزش نهادن به مقام رفیع آنان است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش، افزود: این شهیدان بزرگوار در دهه ۶۰ مظلوم بودند و در دهه ۹۰ غریب هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان قم تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره دشمنان با یاوه سرایی و شایعه پراکنی به دنبال ضربه زدن به آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب بودند و امروز باید به این موضوع دقت زیادی داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر در سال ۶۰ همه سراپا گوش به فرمان حضرت امام (ره) بودند و به جوسازی‌های منافقین و طیف بنی صدر توجهی نمی‌کردند، آن اتفاقات ناگور پیش نمی‌آمد.

هنرمند با اشاره به نقش ولایت پذیری در نیل جامعه به پیشرفت و سعادت تصریح کرد: امروز اگر دنبال سعادت هستیم باید نگاهمان به سرانگشت اشاره رهبر معظم انقلاب باشد و مراقب شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان استان قم افزود: امروزه بیشتر از هر زمان دیگری محسوس و ملموس است که اگر بخواهیم انقلابمان را به سرمنزل مقصود و به دست صاحب اصلی‌‌اش برسانیم و آینده آن تضمین شود، باید در مسیر رهنمود‌های ولایت حرکت کرده و آرمان‌های عاشورایی شهدای والامقام و ایثارگران ارجمند را پاس بداریم.

وی با گرامیداشت ایام دهه کرامت، به هفته قوه قضاییه اشاره و تاکید کرد: قوه قضاییه مسیر مبارزه با فساد را خیلی خوب شروع کرده، اما حتما باید در این مورد به جامعه اطلاع‌رسانی دقیق شود تا دشمن روی شایعات موج سواری نکند، زیرا اهمیت اطلاع‌رسانی به هنگام و مناسب، کمتر از خود اهمیت مبارزه با فساد نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار