مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

روحیه ولایت‌پذیری و شهادت‌طلبی عامل پایداری نظام اسلامی است

«سیدموسی حسینی کاشانی» گفت: نظام اسلامی با داشتن دو بال ولایت و شهادت هیچ‌گاه زمین‌گیر نخواهد شد و دشمنان اسلام آرزوی افول نظام را به گور خواهند برد.
کد خبر: ۴۰۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷ - 27June 2020

ولایت پذیری و شهادت طلبی عامل پایداری نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سیدموسی حسینی کاشانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم طی سخنانی در آیین رونمایی از نشان و سند هویت بصری کنگره ملی شهدای قم که امروز در تالار شهید آوینی برگزار شد، اظهار کرد: خون شهدا تضمین کننده آینده این نظام و انقلاب بوده و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بهترین راهکار برای عبور از گردنه‌های پرخطر پیش رو است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز جامعه مدیون خون شهداست، افزود: از اهداف مهم کنگره ملی شهدا، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوانی است که دوران دفاع مقدس و انقلاب را ندیده‌اند.

مسئول کمیته فرهنگ و هنر کنگره ملی شهدای استان قم تاکید کرد: دشمنان اسلام بدانند تا نظام اسلامی دو بال ولایت‌پذیری و شهادت طلبی را دارد، هیچ‌گاه زمین‌گیر نخواهد شد و آنان آرزوی افول و زمنیگیر شدن نظان را به گور خواهند برد.

وی با تقدیر از «مسعود نجابتی» طراح نشان و سند هویت بصری کنگره شهدا عنوان کرد: این هنرمند مطرح کشوری وقتی نام شهدا به میان آمد، از دل و جان مایه گذاشت و به وسط میدان آمد و با طراحی نشان مذکور، پایه همه برنامه‌های هنری کنگره همین سند هویت بصیری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار