نماینده ولی فقیه در گیلان:

بازدید سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب به مناسبت روز قوه قضائیه

آیت الله «رسول فلاحتی» با اشاره به دیدار با قضات شعب محاکم عمومی، جزائی و انقلاب رشت، گفت: قضاوت امری پر مشقت محسوب می‌شود ضمن اینکه ارتباط قضات با مردم قابل تقدیر است.
کد خبر: ۴۰۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ - 27June 2020

بازدید سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب به مناسبت روز قوه قضائیه

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان پیش از ظهر امروز (7 تیر) به مناسبت روز «قوه قضائیه» با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت اظهار داشت: هفته قوه قضائیه را به اهالی قضا تبریک عرض می‌کنم و شهادت آیت الله بهشتی را تسلیت می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: با توجه به روزآمد کردن بعضی از پرونده‌ها در اجرای امور مردم مقداری تسهیل و تسریع شده و در گفت‌و‌گویی که با مردم داشتیم رضایت داشتند؛ البته ممکن است رضایت کامل نباشد، اما به طور اجمالی رضایت دارند.

امام جمعه رشت با اشاره به دیدار با قضات شعب محاکم عمومی، جزائی و انقلاب رشت، خاطرنشان کرد: قضاوت امری پر مشقت محسوب می شود ضمن اینکه ارتباط قضات با مردم قابل تقدیر است.

آیت الله «رسول فلاحتی» با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت از نزدیک روند قضایی پرونده در محاکم عمومی، جزائی و انقلاب رشت را مشاهده کرد و از نزدیک و چهره به چهره با مراجعه کنندگان به گفت‌و‌گو پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار