فلسطینی‌ها برای برگزاری «هفته خشم» در سراسر جهان آماده می‌شوند

فلسطینی‌ها خود را برای برگزاری «هفته خشم» در سراسر جهان علیه الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی آماده می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷ - 28June 2020

فلسطینی‌ها برای برگزاری «هفته خشم» در سراسر جهان آماده می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری صفای فلسطین، فلسطینی‌ها خود را برای برگزاری هفته خشم از روز نخست ماه ژوئیه آتی (۱۱ تیر) آماده می‌کنند.

قرار است در جریان هفته خشم، تظاهرات و راهپیمایی‌های مختلفی در ۸۰ شهر و پایتخت کشور‌های عربی و جهان علیه اقدام رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی برگزار شود.

گروه «صامدون» با صدور بیانیه‌ای خواهان برگزاری پرشور هفته خشم در سراسر جهان در حمایت از مسئله فلسطین و مخالفت با الحاق کرانه باختری شد.

در این بیانیه آمده است: اقدامات صهیونیست‌ها در توسعه دایره اشغالگری خود علیه ملت فلسطین و سرزمین آن‌ها با حمایت کامل امپریالیسم در جهان انجام می‌شود.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: ملت‌های عربی امروزه باید برای رها شدن از قید و بند‌های رژیم‌های مرتجع و حرکت به‌سمت مسئله فلسطین وارد عمل شوند.

تصمیم رژیم صهیونیستی برای الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی موجی از واکنش‌های منفی و مخالفت‌ها را در کشور‌های عربی و اسلامی برانگیخته است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار