شهرداری منطقه 22 کاندیدای کسب گواهینامه شهر سبز شد

منطقه 22 شهرداری تهران اولین منطقه کشور است که با توجه به ویژگی های خاصی چون فضای سبز و طرح تفصیلی مصوب، بعنوان اولین منطقه در سطح کشور کاندیدای کسب گواهینامه شهر سبز شد.
کد خبر: ۴۰۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ - 04February 2015

شهرداری منطقه 22 کاندیدای کسب گواهینامه شهر سبز شد

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، این موضوع از سوی دکتر قیصر سرممیز شرکت  QA (Quality Austria) و در جلسه افتتاحیه ممیزی مراقبتی نوبت دوم سیستم مدیریت یکپارچه شهرداری منطقه 22 اعلام شد.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 در این جلسه که با حضور قائم مقام شهردار، معاونان، شهرداران نواحی 4 گانه و مدیران ادارات در سالن کنفرانس حوزه شهردار برگزار شده بود، با ارائه توضیحاتی در خصوص منطقه گفت: « منطقه 22 نه تنها قطب تفریحی گردشگری تهران بلکه با فضاهای تدارک دیده شده تفریحی گردشگری در آن، قطب  تفریحی گردشگری کشور محسوب می شود. همکاران ما در شهرداری منطقه در بحث مدیریت یکپارچه کوشا بوده و هستند. »

وی در خصوص سیستم مدیریت یکپارچه منطقه 22 نیز خاطرنشان کرد: « طراحی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه بر اساس استانداردهای ohsas18001، ISO14001، ISO9001 الزامات بهداشت، ایمنی و محیط زیست شهرداری (HSE-MS)  و در مسیر آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بر مبنای استاندارد ISO10015 مستندسازی بر اساس استاندارد ISO10013 و اجرای سیستم مدیریت شکایات مشتری بر مبنای استاندارد بوده است. بر این اساس محیط زیست همواره جزو مهمترین موضوعات شهری است و ایمنی و بهداشت شغلی نیز همواره مورد نظر قرار گرفته است. در بحث آموزش نیز با توجه به اینکه آموزش منتج به فرهنگسازی است و در نهایت ما را به هدف نزدیک می کند، برای کارکنان و حتی شهروندان نیز آموزشهای کوتاه و بلند مدت تدارک دیده ایم تا کمکی در جهت ارتقای سطح فرهنگی جامعه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها