ضرغامی:

خلأ برنامه برای مخاطب عام داریم/ حوزه هنری به مخاطب عام بپردازد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بابیان ‌اینکه خلأ برنامه برای مخاطب عام داریم، گفت: حوزه هنری به مخاطب عام بپردازد.
کد خبر: ۴۰۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ - 28June 2020

خلأ برنامه برای مخاطب عام داریم/ حوزه هنری به مخاطب عام بپرازدبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «عزت‌الله ضرغامی» عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع مومنی شریف و معارفه محمدمهدی دادمان در سخنانی اظهار داشت: محسن مومنی شریف مدیر کارشناسی است چراکه برخی کارشناس هستند اما از توانمندی مدیریت برخوردار نیستند.

وی افزود: انصافاً محسن مومنی شریف از مدیر کارشناسان خوب کشور است که در صفحه مدیریت خوب کار کرده‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: آقای دادمان توانمندی‌هایی که دارد هیچ ربطی به پدر او ندارد، ایشان آقازاده است اما خصلت آقازادگی ندارد. ایشان یک فرد باتجربه و نعمت بزرگی برای این مقطع انقلاب اسلامی است.

ضرغامی عنوان کرد: مدیر جدید حوزه هنری جوان است اما روحیه تعامل و تواضع و روحیه اخلاقی ارزشمند دارند. ایشان متخصص در موضوع نیروی انسانی است. موضوعی که در مدیریت فوق‌العاده اهمیت دارد، ایشان توانمندی شبکه‌سازی دارند. در عصر فضای مجازی که نیازمند سازماندهی درست و حرفه‌ای در عرصه نیروی انسانی در استان‌ها هستیم، من نیازمند مدیری همچون دادمان هستیم.

وی با اشاره اشتباهات مدیریتی خود در دوران مسوولیت در رسانه ملی گفت: باید قدردان خدمات همه مدیران گذشته حوزه هنری باشیم ما خودمان در مواردی در رسانه ملی اشتباهاتی داشتیم. لذا حوزه هنری باید به مخاطب عام بپردازد چراکه ما در این عرصه خلأهای زیادی داریم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها