روایتگر «جهاد» باشیم، قطعاً موفق خواهیم شد

رییس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اگر من و همکارانم در حوزه هنری کاری کنیم که روایتگر جهاد باشد، قطعاً در راه خود موفق خواهیم بود.
کد خبر: ۴۰۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳ - 28June 2020

روایتگر «جهاد» باشیم، قطعاً موفق خواهیم شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم تکریم محسن مؤمنی شریف و معارفه محمد مهدی دادمان رئیس جدید حوزه هنری صبح امروز یکشنبه ۸ تیرماه با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و شخصیت‌های مختلف در حوزه هنری برگزار شد.

محمدمهدی دادمان رییس جدید حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم معارفه خود اظهار داشت: هرکسی حوزه هنری را می‌شناسد، شهادت می‌دهد امروز این حوزه رشیدتر از دوره‌های گذشته خود شده است.

وی با این جملات که وظیفه خود می‌دانم از استادم محسن مومنی شریف که به حق، بر گردن من حق استادی دارند تقدیر کنم، توضیح داد: خوشبختانه در این جلسه از وصف ایشان زیاد صحبت شد، اما من می‌خواهم امروز به مدیریت در این ۱۰ ساله اشاره کنم. هر کسی حوزه هنری را می‌شناسد، شهادت می‌دهد که حوزه هنری بالنده‌تر و رشیدتر از دوره‌های گذشته خود شده است.

دادمان با اشاره به این که امروز هویت ما، به‌صورت همه جانبه تحت هجوم است، گفت: اگر من و همکارانم در حوزه هنری کاری کنیم که روایتگر جهاد باشیم، قطعاً در راه خود موفق خواهیم بود.

در پایان این مراسم محمد معتمدی به اجرای برنامه پرداخت و هدایایی به مومنی شریف اهدا شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار