مراسم بزرگداشت شهدای «هفتم تیر» در یزد برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله شهید «بهشتی» و یاران با وفایش در دارالعباده یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ - 28June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، همزمان با سالروز شهادت آیت‌الله شهید «بهشتی» و یاران با وفایش مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، استاندار، مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم قدرشناس دارالعباده برگزار شد.

معاون قوه قضاییه در این مراسم با بیان اینکه آمریکا همیشه از ایران اسلامی سیلی خورده است، گفت: استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار همواره دشمن انقلاب اسلامی ایران بوده و برای براندازی این نظام از هیچ توطئه و خباثتی فروگذاری نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین هادی صادقی افزود: اولین شکست‌های آمریکا در انقلاب اسلامی ایران ظاهر شد و با حضور امام خمینی (ره) همواره از انقلاب سیلی خوردند،  لذا علیه انقلاب هرگونه توطئه و خباثتی را داشته و خواهند داشت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران همه منافع نامشروع آمریکا را در ایران از بین برد و بعد از آن با الگو گرفتن  دیگر کشورها از انقلاب اسلامی ایران، منافع آن‌ها در کشورهای دیگر نیز به خطر افتاد لذا بزرگ‌ترین کینه‌ها را از انقلاب ملت ایران دارند.

معاون قوه قضائیه گفت: سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران انجام‌شده و ان‌شاءالله به فضل خداوند شاهد خواهیم بود که استکبار جهانی سخت‌ترین شکست‌ها را خواهد خورد.

وی افزود: همیشه در طول تاریخ نور و ظلمت وجود داشته و همواره جنایتکاران و ظالمان مشغول ظلم بوده و انفجارها و کشتارها کار ظالمان است و هفتم تیر محصول جنایت آمریکا و اذناب اوست.

صادقی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب شهید زنده انقلاب هستند و پرچم انقلاب را به دوش گرفته‌اند و لحظه‌ای اجازه ندادند این پرچم به زمین گذاشته شود و شهدا همواره در طول انقلاب حامی نظام و انقلاب بوده‌اند.

معاون قوه قضائیه با اشاره به اینکه خوی استکباری آمریکا همواره وجود داشته و آن‌ها دائماً حمایت از هر نوع ظالمی که با او دوست را بوده را در رأس کارهای خود داشته اظهار داشت: بزرگ‌ترین ظالم اسراییل کودک کش و آمریکا به وجود آورنده طالبان و داعش برای بدنام کردن اسلام است و همچنین با راه‌اندازی این گروه‌های تکفیری حضور خود را در منطقه مشروعیت بخشیدند.

مداحی یکی از ذاکرین اهل‌بیت عصمت و طهارت و اجرای سرود از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها