تجلیل مدیرکل بنیاد شهید یزد از قضات ایثارگر استان یزد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با حضور در اداره کل دادگستری از قضات و کارکنان ایثارگر دستگاه قضا تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۰۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 28June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به مناسبت هفته قوه قضائیه با ‌حضور در اداره کل دادگستری از قضات و کارکنان ایثارگر دستگاه قضا تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام «عباس زارع»، ابتدا با رئیس‌کل دادگستری دیدار و از زحمات و تلاش‌های وی در رسیدگی به امور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقدیر کرد.

مدیرکل بنیاد یزد با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله شهید دکتر «بهشتی» و یاران باوفایش گفت: خدمات این بزرگ‌مرد از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد و همواره از شهید مظلوم بهشتی که علی‌رغم هجمه‌های مختلف استوار ایستاد، به نیکی یاد می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شهیدان دارالعباده یزد «سید رضا و سید محمد پاک‌نژاد» یادکرد و افزود: خدمات خاندان پاک‌نژاد را مردم یزد فراموش نخواهند کرد زیرا این خانواده وارسته و در رأس آنان شهید «سید رضا پاک‌نژاد» همواره دغدغه مردم را داشته و دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد در ادامه با حضور در شعب و واحدهای مختلف دادگستری با ایثارگران دیدار و با تبریک هفته قوه قضائیه از خدمات و تلاش‌های آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار