مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌ها باید به تحلیل واقعیت تلخ نقض حقوق بشر آمریکا بپردازند

سردار عباس یوسفی گفت: رسانه‌ها باید به تحلیل واقعیت تلخ نقض حقوق بشر در دل آمریکا علیه مردم خودش بپردازند.
کد خبر: ۴۰۳۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ - 28June 2020

هر جا علیه حقوق بشر قدمی برداشته شده رد پوتین های آمریکایی در آنجا دیده شده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به تشریح برنامه‌ها و تقویم مناسبت‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: بر اساس تقویم برنامه‌ریزی شده، این هفته متعلق به حقوق بشر آمریکایی است، سوژه‌ای که ایران اسلامی همزمان با سالروز حمله شیمیایی به مردم غیر نظامی سردشت باید آن را به تیتر اول رسانه های دنیا تبدیل کند.

وی افزود: ذات و ماهیت اصلی حقوق بشر در آمریکا همین شرایطی است که امروز در خیابان های این کشور می بینید و غیر از این، شعارهای قشنگی بوده و هست که دیگر بستری برای ارائه آن در دنیا نیست.

سردار یوسفی گفت: اگر تدبیر رهبر معظم انقلاب در ایجاد مناسبت «حقوق بشر آمریکایی» نبود شاید تا صد سال دیگر کسی جرات و شهامت پرده برداشتن از ماهیت دروغین و رنگین حقوق بشری در آمریکا و دیگر کشورهای استعمارگر شیک پوش را نداشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: رسالت خطیر محتوا سازی به این مناسبت و برملا کردن ذات ضد بشری آمریکا به عهده هنرمندان و رسانه هاست. هنرمندان باید با کاریکاتور، موشن گرافیک، تیزر و پوسترهای مناسبتی با سند و مدرک به دنیا نشان دهند که هر جا علیه حقوق بشر در دنیا قدمی برداشته شده است رد پوتین های آمریکایی در آنجا دیده شده است و رسانه ها نیز باید به تحلیل واقعیت تلخ نقض حقوق بشر در دل آمریکا علیه مردم خودش بپردازند.

سردار یوسفی افزود: در کنار پرداختن و تولید محتوا در خصوص رفتار و کردار و گفتار دنیای غرب با انواع بشر در جلد حقوق بشر باید علما و مراجع و کارشناسان دینی ما به تحلیل و نظر دین مبین اسلام در خصوص جایگاه بشر بپردازند تا دنیا بداند و بفهمد که حقوق واقعی بشری در ذات و اصالت درخت تنومند اسلام است که باید ریشه و سایه اش بر سر همه انسان های دنیا گسترانده شود تا به حقوق واقعی و آسایش معنوی لازم برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار