برگزاری جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان پردیس

جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان پردیس برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ - 29June 2020

تشکیل ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان پردیسبه‌ گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان پردیس با حضور «عبدالعظیم رضایی» رئیس ستاد چهلمین سالگرد دفاع مقدس، «حامد حمزه خانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس «عزت‌الله خانجانی» ر‌ئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس شرق استان تهران و دیگر اعضا در شهرستان پردیس برگزار شد.

رضایی با اشاره به اینکه باید مانند دوران دفاع مقدس بر مدار مقاومت، ایستادگی و ظلم‌ستیزی پافشاری کنیم اظهار داشت: کم کاری کرده‌ایم و نتوانستیم ارزش‌های دفاع مقدس را آنچنان که شایسته است برای نسل جوان بازگو کنیم و لازم است در برهه‌های مختلف زمانی، شرایط گرامیداشت ارزش‌هایی که جان بسیاری از هموطنان مان برای پاسداشت آن را داشته است، فراهم آوریم.

فرماندار پردیس تصریح کرد: با توجه به شرایط و محدودیت‌های موجود، حضور پررنگ در فضای مجازی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های اثرگذار بسیار مهم است و هیچ توجیهی برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت یا عدم هماهنگی با برنامه‌های شهرستان پذیرفته نیست‌.

در ادامه عزت‌الله خانجانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تخمیلی و مدافعان حرم گفت: ستادکل نیروهای مسلح برای برگزاری هرچه باشکوه تر چهلمین سالگرد دفاع مقدس، دستورالعملی با زمان‌بندی تقویمی براساس مناسبت‌های مختلف تهیه و به تمام نهادهای کشوری و لشکری ارسال کرده است. لذا با توجه به شیوع کرونا، ما باید براساس پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی ستاد مبارزه باکرونا بر هر چه باشکوه برگزارشدن این ایام تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار