فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران:

امروز نظام اسلامی با روحیه شهادت‌طلبی همواره پیروز خواهد بود

سردار «رمضان زیراهی» گفت: امروز نظام اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان به خصوص استکبار و آمریکای جنایتکار با توکل بر خدا، ایمان، ولایتمداری و روحیه شهادت‌طلبی همواره پیروز خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 29June 2020

امروز نظام اسلامی با روحیه شهادت‌طلبی همواره پیروز خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «رمضان زیراهی» فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران امروز در جلسه شورای ستادی مرزبانی استان بوشهر  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: امروز، مدیون شهدا و خانواده شهدا، به سبب جانفشانی این عزیزان در حفظ نظام اسلامی ایران هستیم.

وی با تاکید بر توجه به نیروی لایزال الهی گفت: همواره انسان در مقابل 2 نیروی درونی و بیرونی قرار دارد که نیروی درونی با اتکا به ایمان به خدا و تقوای الهی، مهار شدنی است.

سردار زیراهی یکی از نیروهای مقابله با اسلام را دشمنان انقلاب و نظام دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام  اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان به خصوص استکبار و آمریکای جنایتکار با توکل بر خدا، ایمان، ولایتمداری، روحیه شهادت‌طلبی همواره پیروز خواهد بود.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای ضربه به نظام اسلامی تلاش‌های زیادی می‌کنند تصریح کرد: در این راستا نیروهای مسلح  جمهوری اسلامی ایران در مقابل آنان به عنوان سدی پولادین ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امنیت، زیربنای اصلی تمام موضوعات شده است خاطرنشان کرد: این امنیت در مرزها حساس‌تر و باید با حساسیت و تعامل سازنده با مردم و مرزنشینان افزایش یابد.

سردار زیراهی امنیت روانی را بالاتر از امنیت منطقه‌ای دانست و افزود: باید با تعامل سازنده با رسانه‌ها امنیت روانی ایجاد شود.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران تلاش مرزبانان در مرزهای جمهوری اسلامی در دریا و خشکی را قابل تحسین دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در راستای توقف اهداف الهی  نظام اسلامی تحرکات زیادی انجام دادند ولی با اقتدار نیروهای مسلح، مردم ولایی و  فرمانده معظم کل قوا نقشه آنان را خنثی کردند.

سردار زیراهی با اینکه اقتدار نظام  اسلامی در دیدگاه دشمنان جمهوری اسلامی را به عنوان ابرقدرت منطقه‌ای معرفی کرده است، تأکید کرد:  مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باید مراقب تهدیدات دشمنان باشند و با اشراف اطلاعاتی این امنیت مطلوب را افزایش دهند.

وی ضمن تأکید بر توسعه تعامل و همکاری بر امنیت باارزش صیادان، تجار و دریانوردی، خاطرنشان کرد: باید با جدیت با قاچاق‌های سازمان‌ یافته و باندهای مواد مخدر مقابله کنیم و منطقه دوم دریایی سپاه با تعامل و همکاری مناسب با مرزبانی برای حمایت از تولیدات داخلی فعالیت می‌کند.

 فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر حفاظت و حراست از آب‌های سرزمینی و برخورد قاطع با متجاوزان گفت: حمایت از تولیدات داخلی، تحقق شعار جهش تولید و برخورد قاطع با قاچاقچیان در اولویت برنامه‌های نیروی دریایی سپاه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها