دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) در کرمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۰۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹ - 29June 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی فرد» در دیدار با سرهنگ «علی سلطانی»، ضمن تبریک انتصاب وی به‌عنوان فرمانده ناحیه حضرت رسول الله (ص) اظهار داشت: بسیج از توانمندی بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف برخوردار است و این نهاد ارزشمند به‌عنوان بازوی توانمند سپاه در پیشبرد فعالیت ها حضور بسیار پررنگی داشته است.

مدیرکل حفظ آثار استان کرمان با بیان اینکه باید از توانمندی‌های بسیج در مساجد و پایگاه‌های بسیج در معرفی شهدا استفاده شود، افزود: مردمی بودن بسیج راز ماندگاری این نهاد ارزشمند و مقدس است و اینکه بسیج در تمام مسائل و مشکلات و سختی ها در کنار مردم قرار دارد، ارزش آن را نشان می دهد.

در ادامه، سرهنگ «علی سلطانی» نیز با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای بسیار بزرگ و ارزشمند است، گفت: ثبت و ضبط خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس بسیار مهم است؛ زیرا اگر این کار انجام نشود، امکان تحریف فرهنگ دفاع مقدس وجود دارد و قطعاً فرهنگ دفاع مقدس به‌عنوان یک تاریخ ماندگار در جامعه ثبت خواهد شد.

در پایان این دیدار، طرفین بر همکاری مؤثر در زمینه برگزاری یادواره شهدا و نیز معرفی شهدا تأکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار