رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

صیانت از سرمایه‌های انسانی اولویت مهم در پلیس پیشگیری/ مقتدرانه از ماموران درست کار حمایت می‌کنیم

سردار «مهدی معصوم‌بیگی» با بیان اینکه حفظ سلامت و کارآمدی کارکنان به عنوان سرمایه‌های حیاتی در سازمان نیروی انتظامی از اولویت‌هاست، گفت: همانگونه که در مقابل مخلان نظم و امنیت در جامعه حضور مقتدرانه داریم از کارکنانی که وظایف خود را به درستی انجام دهند با اقتدار حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۴۰۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 30June 2020

صیانت از سرمایه‌های انسانی اولویت مهم در پلیس پیشگیری/ مقتدرانه از ماموران درست کار حمایت می‌کنیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «مهدی معصوم‌بیگی» رئیس پلیس پیشگیری ناجا در جلسه قرارگاه جهادی صیانت از کارکنان اظهار داشت: صیانت از کارکنان یکی از محوری‌ترین وظایف فرماندهان و مدیران در ناجا محسوب می‌شود.

وی افزود: نیروی انسانی در سازمان نیروی انتظامی سرمایه‌ای ارزشمند است چرا که تعالی و پیشرفت در گرو برخورداری از نیروی انسانی کارآمد است لذا تلاش برای مراقبت و صیانت از کارکنان، وظیفه‌ای رکنی، اساسی و محوری برای مدیران و مسئولان پلیس پیشگیری محسوب می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: در حال حاضر کارکنان خدوم نیروی انتظامی در نگاه و باور عموم مردم از شان و جایگاه بالایی برخوردار هستند لذا نگهداشت این سرمایه عظیم در راستای مصون ماندن کارکنان از هرگونه آسیب مهم و ضروری است.

سردار معصوم بیگی ادامه داد: مشاغل انتظامی از جمله مشاغل سخت، اما ارزشمند است و نوع ماموریت‌ها ناگزیر، کارکنان را در معرض آسیب قرار می‌دهد، اما از دست دادن حتی یک نفر خسارت‌های بزرگی را متوجه سازمان می‌کند و اثرات آن نه تنها در سازمان بلکه در زندگی فردی و خانوادگی آن فرد نیز ماندگار خواهد بود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی مسئولیت مراقبت و صیانت از جامعه را عهده دار است بنابراین این مسئولیت ایجاب می‌کند تا خودش پاک و مطهر باشد و به شدت از خودش صیانت کند.

ارشد‌ترین مقام پلیس پیشگیری با تاکید بر اینکه فرماندهان بایستی دغدغه صیانت از کارکنان را داشته باشند، خاطرنشان کرد: پلیس مسئول مقابله با ناهنجاری‌ها و ناپاکی‌ها در جامعه است تا امنیت و آرامش را به عموم جامعه هدیه دهد لذا به طریق اولی بایستی خود الگو و مظهر پاکی باشد و مقتدرانه از عملکرد صحیح ماموران دفاع کنند.

وی به نقش فرماندهان به عنوان الگو‌های رفتاری تاثیرگذار بر مجموعه تحت امر اشاره کرد و افزود: فرماندهان باید با رفتار و عمل خود تضمین کننده الگو و نمونه بودن برای کارکنان وظیفه و پایور باشند.

سردار معصوم بیگی گفت: بر این باور هستیم صیانت از کارکنان در همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها مهم است، اما در نیروی انتظامی نه تنها مهم بلکه واجب است و در این مسیر نیز از کارکنان صحیح العمل مقتدرانه حمایت خواهیم کرد تا الگوی مامور خوب در همه بخش‌ها اشاعه پیدا کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اهتمام ویژه و جدی به برگزاری جلسات قرارگاه جهادی صیانت از کارکنان در پلیس پیشگیری خاطرنشان کرد: این قرارگاه با هدف ارتقاء عملکرد و رفتار ماموران و افزایش سرمایه اجتماعی با جدیت برنامه هایش را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/ 241              

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار