مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

پاسداشت فرهنگ دفاع مقدس وظیفه همه مردم و مسئولان است

مدیر‌کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: امنیت و آرامش کنونی را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و پاسداشت این فرهنگ وظیفه همه مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۴۰۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 30June 2020

پاسداشت فرهنگ دفاع مقدس وظیفه همه مردم و مسئولین است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سومین جلسه کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل امروز در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد.

در این جلسه «فریبا محمدلو» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل اظهار داشت: لازم است تمام ادارات فرهنگی در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تاثیر بانوان در این دوران برنامه‌های فرهنگی پر محتوا را تدوین و اجرا کنند.

رئیس کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اردبیل ادامه داد: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه‌های مختلف با موضوع دفاع مقدس در طول سال و به دور از موازی کاری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

محمدلو تأکید کرد: امنیت و آرامش کنونی را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و پاسداشت این فرهنگ وظیفه همه مردم و مسئولین است.

مدیر کل امور بانوان استانداری اردبیل گفت: در اجرای برنامه‌ها باید مردمی کردن برنامه‌ها و برجسته کردن نقش بانوان در آفرینش ایثار و شهادت مد‌نظر قرار گیرد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل نیز در این جلسه از برنامه ریزی برای اجرای ۲۵۰ عنوان برنامه توسط دستگاه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی استان خبر داد.

«حاتم رسولی» افزود: دومین دوره هنرواره حبیب، نقد و بررسی آثار ادبی دفاع مقدس، نشست های ویژه راهیان نور، برگزاری همایش قلم، نمایشگاه عکس و اسناد و برگزاری جشنواره تئاتر سنگر از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به شناسایی ۱۱ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس از برنامه‌ریزی برای جمع آوری خاطرات آنان خبر داد.

رسولی به اجرای طرح معینه و ثبت خاطرات هزار و ۴۰ مادر شهید استان اشاره کرد و متذکر شد: خاطرات جمع آوری شده در قالب کتاب منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها