مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهدا و ایثارگران است

احمدحسین فتاحی گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهدا و ایثارگرانی است که در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون پاک خود، بقای آن را تضمین کرده و ما امروز مفتخر هستیم که ادامه دهنده راه آنان باشیم.
کد خبر: ۴۰۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ - 30June 2020

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، «احمدحسین فتایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز در کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس استان لرستان که با حضور  سرهنگ «حجت الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید تلاش کنیم در روز قیامت شرمنده آنان نباشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون پاک شهدا و ایثارگرانی است که در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون پاک خود، بقای آن را تضمین کرده و ما امروز مفتخر هستیم که ادامه دهنده راه آنان باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تاکید کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان، مهمترین وظیفه دستگاه های فرهنگی است و ما این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم.

فتایی با تاکید بر اینکه نقش هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه استان در دوان دفاع مقدس، بی بدیل و کم نظیر بوده است، ادامه داد: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، افزایش تولیدات فرهنگی و هنری این حوزه یک ضرورت است که نیازمند جمع آوری و ساماندهی مستندات تخصصی بوده و امیدواریم با افتتاح باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان محقق شود تا اصحاب فرهنگ و هنر در راستای تولید اثر با مشکلات کمتری مواجه باشند.

وی تصریح کرد: کنگره ملی 6300 شهید استان سال آینده به میزبانی خرم آباد برگزار می شود و برنامه ریزی لازم جهت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با این رویداد صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار