معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم:

رسانه‌ها آرمان‌های انقلاب را به تصویر بکشند

«مهدی کبیری‌پور» گفت: در زمینه معرفی مبانی انقلاب اسلامی در کشور کم کاری شده و رسانه‌ها باید در این خصوص تصویرسازی کنند.
کد خبر: ۴۰۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ - 01July 2020

رسانه‌ها آرمان‌های انقلاب را به تصویر بکشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «مهدی کبیری‌پور» معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان قم اظهار داشت: متاسفانه طی سال‌های اخیر، نسبت به معرفی مبانی و آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در جامعه کم کاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های جبهه انقلاب باید مبانی انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و خصیصه‌های انقلاب را با زبان رسانه و هنر به جامعه و جوانان بشناسانند.

کبیری‌پور ادامه داد: ثمره شناساندن آرمان‌های انقلاب، وفاق ملی و مطالبه همگانی نسبت به تمدن اسلامی است که شعار و هدف انقلاب محسوب می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: رسانه‌ها می‌توانند آرمان‌های انقلاب را با ابزار خود به تصویر بکشند، زیرا تمدنی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در موقعیت‌های مختلف بخصوص در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره فرمودند، نیازمند تصویر‌سازی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم بیان داشت: رسانه‌های انقلاب بخصوص در شهر قم به عنوان خاستگاه و پایتخت انقلاب اسلامی می‌توانند این تصویرسازی را بخوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار