مسئول امور روحانیون اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

گردآوری تاریخ شفاهی ائمه جمعه و روحانیون ایثارگر استان گلستان

حجت‌الاسلام «حسین الوند» گفت: تاکنون تاریخ شفاهی سه تن از ائمه جمعه و 31 نفر از روحانیون ایثارگر استان گلستان جمع آوری شده و پنج عنوان کتاب خاطرات از این عزیزان تدوین شده است.
کد خبر: ۴۰۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ - 01July 2020

گردآوری تاریخ شفاهی ائمه جمعه و روحانیون ایثارگر استان گلستانحجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول امور روحانیون اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: یکی از برنامه‌های روحانیت استان گلستان در سال جاری، جمع‌آوری تاریخ شفاهی ائمه جمعه استان است، لذا از آنجا که ائمه جمعه علاوه بر حضور در جبهه های نبرد و سرکشی از رزمندگان اسلام، مسئولیت ستاد پشتیبانی جنگ در شهرستان خود را بر عهده داشتند، خاطرات ارزشمندی از آن دوره دارند. از این رو ضروری است که خاطرات این عزیزان گردآوری شود.

وی افزود: در این راستا تاکنون تاریخ شفاهی حجت الاسلام «محمدقاسم لیوانی» امام جمعه موقت شهرستان گرگان، حجت‌الاسلام «سلیمانی» امام جمعه سابق مینودشت و حجت‌الاسلام «موسی شاعری» امام جمعه سابق شهرستان کردکوی از سوی این اداره گردآوری شده است.

الوند گفت: همچنین تاکنون تاریخ شفاهی 31 نفر از روحانیون ایثارگر استان گلستان جمع آوری شده و پنج عنوان کتاب خاطرات از این عزیزان تدوین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها