نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

امنیت بهترین هدیه انقلاب اسلامی به مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: بهترین هدیه‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت نیروهای مسلح برای این مردم به ارمغان آورده، امنیت کشور است.
کد خبر: ۴۰۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 01July 2020

«امنیت» بهترین هدیه انقلاب اسلامی به مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار با جهادگران گروه جهادی محبین‌الرضا(ع) یگان ویژه خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: اگر انسان و انسان‌های اهل ایمان در مقابل مصرف عمر گول نخورند، سعادت ابدی را به دست خواهند آورد.

وی با اشاره به اینکه زندگی دنیایی انسان محدود است، بیان داشت: انسان همواره در دنیا در حال آزمایش شدن است لذا اگر انسان خودش را بشناسد در این دنیا گول نمی‌خورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با اشاره به ظلم‌ستیزی ایادی کفر در سراسر عالم، مطرح کرد: متأسفانه امروز در دنیا مشاهده می‌کنید افرادی هستند که نه حق را می‌شنوند و نه حق را می‌بینند و بدتر از هر حیوانی ظلم کرده و حق دیگران را ضایع می‌کنند.

عبادی غذای روح انسان را کارهای خیر، نیت خیر و اعمال صالح دانست و تصریح کرد: جهاد فی سبیل الله معامله یک جا با خداوند است و آنهایی که در این راه گام برمی‌دارند ره صد ساله را یک شبه می‌روند.

وی خطاب به جهادگران گروه جهادی محبین‌الرضا(ع) گفت: بهترین کاری که شما برای خودتان انجام می‌دهید انجام کار خیر است لذا شکر خداوند متعال را به جای آورید که چنین توفیقی را به شما عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عمل شما که در قالب شغل شما است بهترین عبادت محسوب می‌شود، اضافه کرد: اگر شما و امثال شما نبودید، استعمارگران این مردم را به مانند یک شکارگاه، شکار می‌کردند لذا بهترین هدیه‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت نیروهای مسلح خود برای این مردم به ارمغان آورده، امنیت کشور است.

این مسئول با یادآوری اینکه در گذشته مردم از نیروهای مسلح وحشت داشتند و با دید غریبه به آن‌ها نگاه می‌کردند، خاطرنشان کرد: امروز شما حافظ امنیت مردم هستید و این افتخار بزرگی است که باید قدر آن را بدانید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار