نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

رسانه‌ها مطالبات فرهنگی _ دینی را پیگیری کنند

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: برخی از مسائل دست ما نیست ولی ما باید توسط رسانه‌ها مطالبات بحق فرهنگی، دینی را بخواهیم، پرچم انقلاب باید برافراشته باشد و انقلاب اسلامی حرف اول است.
کد خبر: ۴۰۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۲ - 02July 2020

رسانه‌ها مطالبات بحق فرهنگی دینی را پیگیری کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار مجمع نمایندگان طلاب قم اظهار داشت: مسائل فرهنگی صنف حتی در شرایط بد اقتصادی باید درد اول ما درد دین و فرهنگ باشد و بعد از آن باید بحث اقتصاد مطرح شود، دغدغه‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود.

وی افزود: برخی از مسائل دست ما نیست ولی ما باید توسط رسانه‌ها مطالبات بحق فرهنگی، دینی را بخواهیم، پرچم انقلاب باید برافراشته باشد و انقلاب اسلامی حرف اول است.

محمدی لائینی ادامه داد: همه هفت هزار طلبه‌ای که در قم داریم باید انقلابی و به خط باشند، اگر می‌خواهیم انقلابی باشیم مشکلات زیادی را باید تحمل کنیم، بخشی از مطالبات می‌توان آتش به اختیار و جهادی توسط طلاب باید صورت گیرد.

این مسئول بیان کرد: برگزاری نماز جماعات و دعاها و برگزاری مسابقات دینی در سواحل دریا، از این موارد است، طلاب باید آموزش ببیند، در مکان‌های شلوغ شهر در ایام مختلف با برپایی خیمه مراسم پرسش و پاسخ داشته باشند.

وی عنوان کرد: باید در شرایط کرونایی وارد مسائل معیشتی هم بشویم، به وسیله همین برنامه کمک مؤمنانه‌، باید آمار دقیق از طلابی که مشکلات مالی عدیده دارند مشخص و کمک شوند، همچنین از ظرفیت خیرین هم استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران افزود: در شرایط کرونایی برای تغسیل و تدفین کرونایی قرارگاه جهادی تشکیل دادیم که از طلاب استان تشکیل شد و صدها اموات کرونایی را تغسیل و تدفین کردند، همچنین برای بررسی کمک مؤمنانه به سراسر استان سفر کردیم و از نزدیک پیگیری کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار