وصیتنامه شهید «محمد علی ظهرابی»؛

با وجود ملت مبارز ایران هیچ کس نمی‌تواند ضربه‌ای به این انقلاب وارد کند

شهید «محمد علی ظهرابی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: انقلاب اسلامی ایران تا موقعی که مسلمانان متعهدی همچون ملت مبارز ایران در صحنه هست هیچ کس نمی‌تواند ضربه‌ای به این انقلاب اسلامی وارد کند.
کد خبر: ۴۰۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲ - 02July 2020

با وجود ملت مبارز ایران هیچ کس نمی تواند ضربه ای به این انقلاب وارد کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «محمدعلی ظهرابی» در 1344/8/20 در بوشهر دیده به جهان گشود و  در 20 بهمن ماه سال 1360 در چزابه شهد شیرین شهادت را نوشید و به خیل شهیدان پیوست.

وصیتنامه شهید 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

« فضل ا... المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما».

بنام خدا و سلام بر رهبر کبیر و ملت شهید پرور ایران و سلام بر پدر و مادرم .

ملت شهید پرور ایران انگیزه ای که باعث شده تا من به جبهه حق علیه باطل برم این است که دین مبین اسلام و کشور اسلامی مورد تجاوز مزدوران بعثی قرار گرفته است.

 و من وظیفه خود می دانم که تا آخرین قطره خون خود در راه اسلام و کشور جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده تا مزدوران دیگری همچون صدام فکر حمله به کشور ایران را در سر نپروراند.

 و من از ملت شهید پرور ایران می خواهم که این امام بزرگوار را که واقعاً نائب برحق امام زمان (عج) است تنها نگذارید و این جیره خواران منافق را یکی بعد از دیگری نابود کنند تا مزاحمتی برای این انقلاب پیش نیاورند.

 البته انقلاب اسلامی ایران انقلابی نیست که بخواهد بدست این منافقان از بین برود این غیر ممکن است؛ زیرا تا موقعی که مسلمانان متعهدی همچون ملت مبارز ایران در صحنه هست هیچ کس نمی تواند ضربه ای به این انقلاب اسلامی وارد کند و به گفته امام آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 و در آخر من از پدر و مادر و بستگان می خواهم که آن وقت که شهید شدم هیچ ناراحتی نکنید؛ چون امانتی نزد شما بودم و شما هم مرا در راه خدا داده اید پس مثل مادران منافقین به امانتتان خیانت نکرده اید . بلکه درست امانت را به صاحبش برگردانیده اید .

با خداحافظی از پدر و مادرم

به امید پیروزی رزمندگان اسلام بر کافران بعثی و به امید اینکه جمهوری اسلامی در سرتاسر جهان تشکیل شود.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار