نماینده ولی فقیه در بوشهر مطرح کرد؛

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید فرصت مناسبی برای زائران امام رضا (ع)

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید را فرصتی مناسب برای عاشقان امام رضا (ع) دانست که می‌توانند از راه دور آن حضرت را زیارت کنند.
کد خبر: ۴۰۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۹ - 03July 2020

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید فرصت مناسبی برای زیارت از راه دور امام رضا(ع)

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار با خدام آستان قدس رضوی در بوشهر، ایمان را گام اول تمامی خیرات و برکات دانست و اظهار داشت: اگر ایمان نباشد، تفکر و کردار انسان فایده‌ای ندارد و باطن انسان دچار آسیب می‌شود.

وی گفت: دهه کرامت زمانی فراهم است تا با نگاهی دوباره به سیره معصومین (ع) به الگو‌های برتر زندگی برای خود و خانواده دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به فضائل، کرامات و بصیرت حضرت امام رضا (ع) افزود: زائران بارگاه امام رضا (ع) از کشور‌های مختلف می‌آیند تا از معنویت و صفایش بهره گیرند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: ایمان به خداوند متعال حصار و قلعه‌ای است که انسان را از عذاب جهنم دور می‌کند؛ اما شرط اصلی این ایمان، پذیرش ولایت و امامت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید فرصتی مناسب برای عاشقان امام رضا (ع) است و می‌توانند از راه دور آن حضرت را زیارت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار