سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی خبر داد؛

توزیع ۱۲۰۰ بسته بهداشتی در بین جانبازان شیمیایی سردشت

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی در بین جانبازان شیمایی سردشت خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ - 03July 2020

توزیع ۱۲۰۰ بسته بهداشتی در بین جانبازان شیمیایی سردشت

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سیدعباس سیدزکریایی، سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، در ارتباط با اقدامات انجام شده برای افزایش مراقبت از جانبازان شیمیایی سردشت، اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع کرونا در استان توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان استانی برای مقابله با کرونا میان جانبازان شیمیایی و خانواده‌های آن‌ها اندیشیده شد.

وی با بیان اینکه جانبازان شیمیایی به دلیل شرایط خاصی که دارند از اقشار آسیب‌پذیر در مقابله با کرونا محسوب می‌شوند، افزود: در حال حاضر یک هزار و ۵۰۰ جانباز شیمیایی در سردشت زندگی می‌کنند که اغلب آن‌ها جانباز بالای ۷۰ درصد هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: تاکنون در سه نوبت بسته‌های بهداشتی بین این افراد توزیع شده که در آخرین مرحله یک هزار و ۲۰۰ بسته بین جانبازان شیمیایی توزیع شد که این بسته‌ها شامل مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش است.

وی با اشاره به اینکه آگاهی دادن به مردم برای مقابله با کرونا یکی از ضروریات است، تصریح کرد: برای همین منظور جمعیت هلال احمر استان اقدام به تهیه بروشورهای حاوی نکاتی برای مقابله با کرونا و روش‌های تشخیص آن‌ها کرده و بین جانبازان شمیایی سردشت توزیع می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار