وصیتنامه شهید «حسین نودراری»؛

خط صادق ولایت فقیه است تا جان دارید در این راه جانفشانی کنید

شهید «حسین نودراری» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: کسی که می تواند ما را زودتر به ا... برساند و راه حق و خط صادق ولایت فقیه و امام خمینی است و تا جان دارید در این راه جانفشانی کنید
کد خبر: ۴۰۴۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶ - 04July 2020

خط صادق ولایت فقیه است تا جان دارید در این راه جانفشانی کنید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «حسین نودراری» در تاریخ ۱۳۴۴/۱۱/۳ در روﺳﺘﺎى ﻗﻠﻌﻪ ﺳﺮهان رود ﺣﻠﻪ از تواﺑﻊ ‬‫ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﮔﻨﺎوﻩ استان بشوهر دیده به جهان گشود و در پنجم فروردین ماه سال 1363 در منطقه طلائیه بر اثر اصابت ترکش خمپاره (قطع دست و قسمتی از سر) شهد شیرین شهادت را نوشید و در تاریخ ۱۳۶۳/۱/۱۲بنا به وصیت خود در بهشت شهدای شهر چغادک به خاک سپرده شد.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عندربهم یرزقون».

گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شده اند بلکه زنده اند و در پیش خدای خود روزی می برند.

سلام بر پدر و مادر عزیزم

ای پدر و مادر عزیز من تا بحال مرده بودم و این لحظه آغاز جهاد و شهادت است و این احساس را در خود می بینم که تازه دارم متولد می شوم و زندگی جاویدان خود را آغاز می کنم.

و شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می رساند و شهادت در راه خدا و اسلام شیرینی است و مانند گل محمدی است و ارسال خون پاک یک شهید است.

 و خدایا شهادتم را در راه اسلام و قرآن که خاری در چشم دشمنان است بپذیر.

 و ای پدر مهربان و عزیزم سلام گرمم را بپذیر و حلالم کن.

 مبادا در شهادتم گریه کنی و اشک بریزی چون این شهادت برای من عروسی است و باید عروسی پسرت را جشن بگیری و خوشحال باشی که این افتخار بزرگ نصیب پسرت شده و با استقامت و صبر و شکیبائی از انقلاب اسلامی دفاع کنی.

 و پدرجان چون من مادر ندارم و لیاقت مادر داشتن را نداشتم این بار سنگین را بر دوش زن بابای مهربانم می گذارم و امیدوارم که مرا حلال کنی.

 خواهر و برادران عزیزم شما را به خدا قسم که قدر و ارزش یکدیگر را بدانید و به هم کبر وحسد نورزید و حب دنیا و خلاصه از بدگوئی هم خودداری کنید؛ چونکه بعداً پشیمان می شوید.

و ای عزیزانم بهترین هدف ا... است و کسی که می تواند ما را زودتر به ا... برساند و راه حق و خط صادق ولایت فقیه و امام خمینی است وتا جان دارید در این راه جانفشانی کنید حتی تا مرز شهادت و سنگر مسجد و مدارس را خالی نکنید .

و ای برادر عزیزم «محمدعلی» تو هم مثل علی ا کبر امام حسین (ع) شجاع باش و در رکاب اسلام شمشیر بزن و جانفشانی کن و مواظب باش که گول نخوری و کوچکترین قدمی بر نداری به جز خط امام خمینی ، راه او راه اسلام و خدا و انبیاء است.

و شما ای پدر تقاضا دارم مرا در بهشت شهداء چغادک در کنار برادران همسنگرانم «دشتی و افشان مهر و جمالی و مسیگر» بخاک بسپارید.

والسلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

به امید پیروزی اسلام و فرج هرچه زودتر امام زمان (عج)

 

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار