مدیرکل حفظ آثار زنجان:

مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس زنجان در سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود

قاسم محمدی از افتتاح مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان زنجان همزمان با برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰ - 04July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، قاسم محمدی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان در اولین جلسه ستاد شهرستان زنجان با موضوع کنگره ۳۵۳۵شهید استان، اظهار داشت: خوشبختانه با وجود تلاش‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ شاهد برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان خواهیم بود.
 
وی به برنامه‌های مختلف کنگره ۳۵۳۵شهید استان زنجان اشاره کرد و گفت: افتتاح و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان یکی از برنامه‌های مهم این کنگره خواهد بود.
 
این مسئول گفت: کلنگ مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان زنجان در سال ۹۱ بر زمین زده شد که به دلایل مختلف ساخت و تکمیل این پروژه تاکنون به طول انجامید، این مرکز دارای مساحت ۲۲هکتار و زیربنای ۶۳۵۰ متر مربع در سه طبقه در منطقه گاوازنگ زنجان در حال احداث است.

محمدی تصریح کرد: یادمان‌های شهدای گمنام همواره مکان معنوی برای دلدادگان راه ایثار و شهادت هستند که متاسفانه در برخی از شهر‌های استان زنجان از جمله نیک‌پی، سلطانیه، قیدار و زرین‌رود هنوز یادمانی برای این شهدای والامقام ساخته نشده‌ است و در صورت ساخت نیز تکمیل پروژه با سرعت کمی انجام می‌گیرد.
 
وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی دفاع مقدس خواهیم بود که در این عرصه ضروریست فرمانداران ریز برنامه‌های این مناسبت را اجرایی و جلسات شهرستانی نیز برگزار شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار