نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتدار نیروهای مسلح دشمنان کشور را ناامید کرده است

حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» گفت: اقتدار نیروهای مسلح همواره سبب ناامیدی دشمنان است که یک نمونه آن به مقصد رسیدن نفتکش‌های ایرانی با اقتدار کامل به مقصد است.
کد خبر: ۴۰۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۶ - 05July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» امروز در دیدار با سردار کمالی معاون سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، اقتدار و اعتماد را دو ویژگی نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: خوشبختانه روزبه روز دو ویژگی اقتدار و اعتماد نیروهای مسلح جلوه بیشتری پیدا می‌کند، اقتدار نیروهای مسلح همواره  مایه امید برای علاقه‌مندان و از طرفی سبب ناامیدی دشمنان است که یک نمونه آن به مقصد رسیدن نفتکش‌های ایرانی با اقتدار کامل به مقصد است.

وی با بیان اینکه مردم همواره به نیروهای مسلح اعتماد دارند و این اعتماد کاملا در جامعه مشهود است افزود: نیروهای انتظامی در  شهر، روستا، مرزهای کشور و مراکز مهم صنعتی و اقتصادی همواره در حال ارائه خدمت به مردم هستند که البته این حضور در همه عرصه‌ها نیازمند توجه بیشتر است.  

نماینده ولی فقیه در لرستان، استان لرستان را پادگان جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی استان لرستان از جهت فعالیت در مقایسه با سایر استان‌ها فعالیت بیشتری دارند ولی از جهت برخی امکانات و تجهیزات نیازمند توجه بیشتری است، استان لرستان از ابتدای انقلاب تا کنون همواره در صحنه بوده‌اند.

وی بیان کرد: جامعه‌ای سالم است که جوانان سالم داشته باشد بر همین اساس باید برای جوانانی که به خدمت سربازی می‌روند برنامه داشته باشیم چراکه نیازمند تقویت مهارت افزایی و تعلیم و تربیت هستند، استان لرستان در راستای مهارت افزایی با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوبی که دارد سرآمد  است.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: جوانان همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس  با رفتن به جبهه بسیاری از مهارت‌ها را کسب کردند امروزه نیز مسئولین با توجه به رشد علمی جوانان از آنها در شرکت‌های دانش بنیان و مراکز علمی بهره بگیرند.

وی تصریح کرد: جوانان لرستانی در دوران سربازی از جهت مهارت افزایی، ارتقا فرهنگ دینی و دانش افزایی ظرفیت دارند که می‌توان با برنامه‌ریزی از این ظرفیت در سطح نیروهای مسلح بهره گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها