بازدید فرمانده انتظامی قم از موزه انقلاب و دفاع مقدس استان

سردار «سید محمود میرفیضی» از پروژه در حال تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳ - 05July 2020

بازدید فرمانده انتظامی قم از موزه انقلاب و دفاع مقدس استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم، امروز از سالن اصلی، سالن آمفی تئاتر و محوطه پروژه در حال تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی استان بازدید کرد.

حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه‌ای که با حضور سردار میرفیضی در محل ساختمان موزه برگزار شد، اظهار کرد: برای هر یک از نیرو‌های مسلح، جانمایی نمادی از دفاع مقدس پیش بینی شده است و بخصوص در مورد نیروی انتظامی هم چنین نمادی که معرف ایثارگری شهربانی یا ژاندارمری در آن دوران باشد، باید معرفی شود.

وی افزود: احداث بزرگترین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس استان ویژه محققان و عموم علاقمندان حوزه ایثار و شهادت در ساختمان موزه پیش بینی شده است.

همچنین «سید مهدی هاشمی» نماینده شهرداری قم و مدیر پروژه هزار هکتاری بوستان زائر، با اشاره به اینکه باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس بخشی از زمین ۳۲ هکتاری این منطقه است، افزود: در واقع مرکز فرهنگی مذکور، پیوست فرهنگی پروژه هزار هکتاری محسوب می‌شود.

سردار میرفیضی نیز با تاکید بر اینکه بکار بردن نماد‌ها در چنین مجموعه‌هایی باید همراه با فرهنگ سازی باشد، تاکید کرد: راهبرد نظام امقدس جمهوری اسلامی تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی در همه ابعاد است و هر اقدامی که صورت می‌گیرد، باید همتراز آرمان‌های دفاع مقدس و انقلاب باشد.

مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم قرار است در هفته دفاع مقدس امسال همزمان با هشت استان دیگر به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شود.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار