جانشین فرمانده کل ارتش:

نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود

امیر سرتیپ دادرس گفت: نیروی هوایی ارتش مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود و قادر به پاسخگویی به تهدیدات است.
کد خبر: ۴۰۴۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ - 06July 2020

نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم رونمایی از شبیه‌ساز هواپیمای «ایلیوشین» اظهار داشت: تعهد و تخصص دو بال پرواز نیروی هوایی ارتش است.

وی با اشاره به تلاش کارکنان نیروی هوایی ارتش، گفت: زندگی خلبانان امروز نشان از تعهد و تدینی دارد که ما در مشاغل دیگر کمتر آن را سراغ داریم.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: سربازی که بر مرز دانش حرکت می‌کند، می‌تواند دشمن را بشناسد، بر توانمندی‌های دشمن سیطره پیدا کند و از این طریق بر توان بازدارندگی بیافزاید؛ ما امروز در نیروی هوایی تخصص و تعهد را به‌طور توأمان و با هم می‌بینیم و می‌توانیم این نیرو را تخصص‌محور بدانیم؛ چراکه نهاجا مطابق با جنگ‌های روز پیش می‌رود و قادر به پاسخگویی به تهدیدات است.

امیر دادرس با اشاره به تحویل‌دهی هواپیما‌های بدون سرنشین در روز‌های آینده عنوان کرد: این هواپیماها می‌توانند بر توان دفاع دفاعی کشور بیافزایند.

وی با بیان اینکه این پیشرفت‌ها در سخت‌ترین شرایط تحریمی به دست آمده است، گفت: ما دشمن را به خوبی می‌شناسیم و بر اساس توانمندی‌های او تجهیزات مورد نیاز را تولید می‌کنیم.

جانشین فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: تجهیزاتی که در حوزه هوایی ساخته شده‌اند، به نوعی مکمل جنگنده‌های نظامی هستند و ما باید چنان خود را مجهز کنیم و متناسب با تهدیدات پیش رو توانمندی ایجاد کنیم که دشمنان تحت تأثیر توان بازدارندگی‌مان قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار