استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد؛

لزوم بهره‌برداری از همه ظرفیت‌های استان برای اجرای پارک موزه دفاع مقدس

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید جهت‌گیری‌ها در اجرای این پروژه کاملا مشخص باشد، گفت: اجرای پروژه‌های حوزه دفاع مقدس باید از حالت دولتی صرف خارج و از ظرفیت نهادها و خیرین در اجرای این پروژه‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۴۰۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ - 07July 2020

لزوم به‌کارگیری ظرفیت نهادها و خیرین برای پروژه‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان‌جنوبی ظهر امروز در بازدید از زمین مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان‌جنوبی در خصوص احداث پارک موزه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: برای آغاز فاز عملیاتی پارک موزه دفاع مقدس در اسرع وقت باید هیأت امنای این مرکز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه آغاز عملیات موزه دفاع مقدس نیازمند اقدامات زیرساختی است که باید در برنامه میان‌مدت مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: اجرای پروژه‌های حوزه دفاع مقدس به‌ویژه موزه‌ها باید از حالت دولتی صرف خارج و از ظرفیت نهادها و خیرین نیز استفاده شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه باید جهت‌گیری‌ها در اجرای این پروژه کاملا مشخص باشد، عنوان کرد: کمیته‌های مربوطه برای تأمین زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی این مجموعه به‌زودی تشکیل و کارگروه آن با اعلام نتایج برگزار شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه این پروژه باید در قالب برنامه میان‌مدت و چند ساله اجرا شود، خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای هرچه بهتر اجرایی شدن پروژه موزه دفاع مقدس استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها