مدیرکل حفظ آثار استان کرمان:

معرفی شهدای شاخص و تاثیرگذار به جامعه باید در اولویت قرار گیرد

محمود مهدوی فرد با بیان اینکه آثار دفاع مقدس در بین جوانان، علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است، گفت: معرفی شهدای شاخص و تاثیرگذار استان کرمان به جامعه و به خصوص جوانان باید در اولویت کار قرار گیرد.
کد خبر: ۴۰۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳ - 07July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «محمود مهدوی فرد» در جلسه هم اندیشی با «اهل قلم» اظهار داشت: بسیاری از موانع و مشکلات موجود در این مسیر با تشکیل شورای چاپ و نشر آثار دفاع مقدس رفع خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که «هر شهید یک نماد محسوب می شود» گفت: استان کرمان 6500 شهید تقدیم انقلاب کرده و تاکنون بیش از 250 کتاب در حوزه شهدای استان کرمان به چاپ رسیده است و همچنین کتابخانه دفاع مقدس از غنای مناسبی در این زمینه برخوردار است.

سرهنگ محمود مهدوی فرد با بیان اینکه استان کرمان در زمینه نشر کتب دفاع مقدس وضعیت مطلوبی دارد افزود: نویسندگان عرصه دفاع مقدس باید تلاش کنند تا سبک و سیره شهدای استان کرمان را با قلم خود به مردم معرفی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با بیان اینکه آثار دفاع مقدس در بین جوانان علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است افزود: معرفی شهدای شاخص و تاثیرگذار استان کرمان به جامعه و به خصوص جوانان باید در اولویت کار قرار گیرد.

در ادامه سرهنگ «ماشاالله مهرعلیزاده» معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله با اشاره به شاخص های مهم فعالیت های فرهنگی گفت: نویسندگان حوزه دفاع مقدس باید تلاش کنند جهت گیری را مد نظر قرار دهند، زیرا اگر جهت گیری نباشد کار مناسبی انجام نمی شود.

وی با اشاره به تشکیل گروه های اندیشه ورز در زمینه آثار دفاع مقدس گفت: سعی کنیم در تولید آثار هنرمندانه پیش برویم و در تولید هر اثر مخاطب را مد نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها