مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون استان قم:

۹۰ گروه طلاب جهادی در استان قم فعال هستند/ فعالیت ۱۸۰۰ طلبه جهادی در ایام کرونا

حجت‌الاسلام «اسماعیل امیرزاده» گفت: تعداد گروه‌های جهادی طلاب استان قم از ۱۰ گروه به ۹۰ گروه افزایش یافته که به‌دنبال ارتقای سطح کیفی فعالیت این گرو‌ها هستیم.
کد خبر: ۴۰۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۱ - 07July 2020

۹۰ گروه طلاب جهادی در استان قم فعال هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «اسماعیل امیرزاده» مسئول سازمان بسیج طلاب روحانیون استان قم در دیدار با مدیر و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مؤسسه مدینه‌الولایه اظهار کرد: بیش از هزار و ۸۰۰ نفر از طلاب و روحانیون بسیجی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، فعالیت‌های جهادی و مخلصانه داشته اند.

وی افزود: در ماه‌های اخیر و در جریان رزمایش مواسات و همدلی مومنانه به همت گروه‌های جهادی طلاب، حدود ۵۰ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های محروم و کم بضاعت توزیع شد و در زمان شیوع کرونا نیز طلاب و روحانیون جهادی و بسیجی همچون بسیاری دیگر از دوره‌های زمانی، حقیقتاً در امر خدمت‌رسانی به مردم به خصوص محرومان و نیز کاهش آلام و سختی‌های ناشی از این ویروس منحوس در سطح جامعه درخشیدند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های بسیار عظیم این سازمان، فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، بهداشت و درمان است، گفت: به لطف الهی در طول یک‌سال اخیر، تعداد گروه‌های جهادی طلاب استان قم از ۱۰ گروه به ۹۰ گروه افزایش‌یافته و انشاالله به موازات توسعه کمی این گروه‌ه، به‌دنبال ارتقای سطح کیفی فعالیت آن‌ها نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت کل طلاب و روحانیون کشور در قم مستقر هستند و این مساله می‌طلبد در زمینه حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیون نیز عنایت ویژه‌ای به استان قم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها