وصیت‌نامه شهید «رضا معصومی»؛

برادران حزب‌الله، مسجدها را خالی نگذارید+ دست‌نوشته

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «رضا معصومی» آمده است: برادران حزب الله، مسجدها را خالی نگذارید سعی کنید که نمازهایتان را با جماعت و در مسجد بخوانید و قرآن زیاد بخوانید و بدانید که دشمن خیلی تلاش می‌کند که برادران حزب‌الله از مسجدها و از اعمال خوب دور شوند و به فسادها رو آوردند.
کد خبر: ۴۰۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ - 08July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، «رضا معصومی» در 16 دی سال 1344 در تهران دیده به جهان گشود و تا سال دوم نظری با معدلی خوب درس را به پایان رساند وی که تشنه معارف مکتب اهل بیت (ع) بود برای تحصیل این معارف راهی حوزه علمیه شد و چهار سال به تحصیل دروس حوزوی پرداخت و همگام با تحصیل چندین بار راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و در کنار دیگر رزمندگان از کیان اسلامی پاسداری کرد. رضا سرانجام در 21 بهمن سال 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید و در گلزار وحیدیه به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت نامه شهید

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون »

و مپندارید آنها که در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه زندگانند و نزد پروردگارشان ، روزی می خورند‌.

وصیت نامه خود را با شهادت به یگانگی خداوند تعالی، و به رسالت محمد بن عبدالله (ص) و با شهادت به امامت علی بن ابی طالب و یازده فرزند گرانقدر آغاز می کنم‌.

پدر و مادر گرامی اگر به یاری خدا، در این حمله توفیق شهادت، نصیبم شد، مرا حلال کنید و بخاطر زحماتی که برایتان فراهم کرده‌ام مرا ببخشید و در شهادت من سعی کنید ناراحت نباشید و همچون زینب کبری، صبر را پیشه گرفته و استقامت خود را از دست ندهید.

و شما ای برادران حزب‌الله بدانید که این دنیا هیچ ارزشی ندارد و همه باید بکوشیم تا آخرتمان را درست کنیم و مرگ هر چیزی است که سراغ همه آمده و خواهد آمد، خوشا بحال آنهایی که با کوله باری پرواز اعمال خوب، از این دنیا بسوی آن دیار می‌شتابند. برادران سعی کنید همیشه پشتیبان امام امت باشید و در همه حال گوش بفرمان او باشید و این را بدانید که یاری او یعنی یاری رسول الله و یاری امام زمان، یاسر این دو بزرگوار هم، یعنی یاری الله‌.

برادران، جنگ هم اکنون بر دوش حزب الله می‌باشد و شهدای جنگ همه حزب الله می باشند، چونکه منافقین به این راه نمی‌آید در این راه کشته می‌دهد، پس در این صورت جنگ را به گفته امام عزیزمان در مرحله نخست قرار دهید و نگذارید رزمندگان در جبهه‌ها خسته شوند و نگذارید اسلحه شهدا بر زمین بیافتد‌، آنها را بر دارید و همچون شهدا برای سرکوبی و نابودی دشمنان اسلام بشتابید و این آن چیزی است که برای آخرت می‌ماند‌.

برادران حزب‌الله‌، مسجدها را خالی نگذارید سعی کنید که نمازهایتان را با جماعت و در مسجد بخوانید و قرآن زیاد بخوانید و بدانید که دشمن خیلی تلاش می‌کند که برادران حزب الله از مسجدها و از اعمال خوب دور شوند و به فسادها رو آوردند.

برادران حزب الله ، مسجدها ، را خالی نگذارید + دست نوشته

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار