بازدید امیر واحدی از شرکت هوافضای درنا

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در شرکت هوافضای درنا، از قسمت‌های مختلف و محصولات هوانوردی این مجموعه بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ - 08July 2020

بازدید امیر سرتیپ واحدی از شرکت هوافضای درنابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از قسمت‌های مختلف و محصولات هوانوردی شرکت هوافضای درنا گفت: امروز شاهد تحقق اهداف پیش‌بینی شده در صنعت هوانوردی هستیم.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش با بهره‌گیری از تجارب هشت سال دفاع مقدس و تجارب خوب علمی و فناوری، ضمن ارتقا توان رزمی و تعامل بین مراکز علمی از جمله دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری و مراکز تحقیقاتی و صنعت دفاعی، در آمادگی کامل جهت دفاع از حریم هوایی کشور و اجرایی فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

در این بازدید امیر سرتیپ دوم خلبان منفرد معاون آماد و پشتیبانی ارتش و امیر رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیز حضور داشتند.

شرکت هوافضای درنا در زمینه طراحی و ساخت هواپیما‌های سبک، ساخت قطعات فلزی، کامپوزیت و انجام پروژه در زمینه‌ی مواد مرکب، هواپیمای دو نفره کامپوزیتی، پرنده آبی، هواپیمای دو نفره فوق سبک و اسپورت و ... فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها