وصیت پاسدار شهید «قربان ابراهیمی»؛

تأکید شهید «ابراهیمی» درخصوص پیروزی حق علیه باطل

شهید «قربان ابراهیمی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «یقین دارم که حق پیروز است و یقین دارم که ظالم نابود شدنی است و از آن جایی که عالم به علممان نبودم و کثیر الکلام و قلیل العمل بودم فقط این را می‌گویم که به وصیت امام خمینی (ره) و هرکس که موافق آن‌ها است عمل کنید و بعد وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنید.»
کد خبر: ۴۰۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ - 09July 2020

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «قربان ابراهیمی» دوم اردیبهشت سال ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و در تاریخ بیست و یکم دی سال ۱۳۶۵ در «شلمچه» بر اثر اصابت ترکش شهید و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

تأکید شهید «ابراهیمی» درخصوص پیروزی حق علیه باطل

تأکید شهید «ابراهیمی» درخصوص پیروزی حق علیه باطل

تأکید شهید «ابراهیمی» درخصوص پیروزی حق علیه باطل

در ادامه، وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:

«پاسدار رشید سپاه اسلام

شهید حاج قربان ابراهیمی

(مفقود الجسد)

بسم‌الله الرحمن الرحیم

لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم

للَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَ الشَّاکِرِینَ لَکَ عَلَى مُصَابِهِمْ الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى عَظِیمِ رَزِیَّتِی اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی شَفَاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ وَ ثَبِّتْ لِی قَدَمَ صِدْقٍ فِی الدُّنْیا و الْآخِرَة َ

اگر تهذیب در کار نباشد علم توحید هم بدرد نمی‌خورد، حضرت امام خمینی روحی له الفداه اول خودتان را بسازید بعد سراغ دیگران بروید. قائم‌مقام رهبری آیت حق یار امام منتظری. 

شهادت می‌دهم که خدایی جز خدای یگانه نیست و محمد (ص) رسولش و فرستاده اوست و قرآن کتاب حق است و اهل‌بیت سلام‌الله علیهم اجمعین راهنما و دلسوز و یاورانشان می‌باشند و حضرت صاحب‌الزمان روحی لتراب مقدمه الفداه امام زمان من است و در غیاب کبرای ایشان حضرت امام خمینی روحی له الفداء می‌باشند و قائم مقام ایشان را حضرت آیت‌الله منتظری روحی له الفداء به عهده دارند و دوستان این بزرگان دولت و دشمنانشان را اعم از دشمنان زبانی، قدمی، مالی، علمی و هر نوع شیطان بودن را رد و آن‌ها را دشمن می‌دانم.

خدایا به‌حق خون‌هایی که در این وادی برایت فدا شده است و برای احیاء حق و زنده ماندن یاد تو و دوستان تو به زمین ریخته شده کسانی را که ضربه به این روح خدا و دوستانش که دوستان تو هستند می‌زنند نابودشان بگردان (آمین)

یقین دارم که حق پیروز است. یقین دارم که ظالم نابود شدنی است. بنا بر وظیفه‌ام لازم دانسته‌ام که سفارشاتی از خود بجای بگذارم؛ و از آن جایی که عالم به علممان نبودم وکثیر الکلام و قلیل العمل بودم فقط این را می‌گویم که به وصیت امام و قائم‌مقام رهبری و هرکس که موافق آن‌ها است عمل کنید و بعد وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنید.

این‌ها جانشان را احیا کردند و تنها به این وسیله توانستند درد و دل خود را ادا کنند و دیگر اینکه تا آنجایی که ممکن بوده سعی کرده‌ام جبهه را ترک نکنم لذا می‌خواهم که از برادر اسم و یاد دوستانی که حق بر گردن آن‌ها دارم جای ما را پرکنید فراموش نکنید که مؤمن برای جهاد در راه خدا به اجازه و دستور نمی‌خواهد آن‌هم در این زمان که خود آگاهید.

درکل یک سفارش بر والدین و بچه‌های حزب الهی مظلوم دارم آن هم اینکه اگر باعث شوید که بچه‌هایتان را به هر وسیله‌ای از این وادی دور کنید. خداوند یقیناً عذابی دردناک برایتان نازل می‌کند و جواب این‌همه ستم‌هایی که وارد شده را نمی‌توانید پاسخ‌گو باشید؛ و اگر مخالف رفتن به جبهه باشید یقیناً مخالفت با خدا کرده‌اید و در آخر امیدوارم دوستان و برادران و پدر و مادر عزیزم که صبر و استقامتش را از حضرت زهرا سلام الله علیها خواهانم؛ و خواهرانم و برادرانم و تمام کسانی که این حقیر را می‌شناسند برای خدا مرا حلال کنند و برایمان دعا کنید.

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

در آخر سخنانی با خانواده‌ام باید بگویم، قبل از هر چیز باید بگویم که به وصیت برادرم مسعود حتماً عمل شود یقیناً ایشان به درجه لقاء حق رسیده‌اند و نظاره‌گر اعمال ما می‌باشند و اگر این سعادت نصیب این عبد فانی و حقیر و مسکین شد و اگر پیکر فنا شده‌ام به دستتان رسید بدنم را در بهشت‌زهرا سلام‌الله علی‌ها به خاک بسپارید؛ و سنگ قبری هم برای برادرم در کنارم بگذارید و اگر پیکرم به دستان نرسید خدا را شکر کنید و بدانید که قبر حضرت زهرا سلام الله علیها هم ناپید است.

سعی شود که مجلس برای شهید را خالی از کینه‌های شیطانی کنید و اگر کسانی بخواهند بدین‌ وسیله اعمال نظر پوچ کنند و خارج از خط حزب‌الله و رهبری باشند. از تمام دوستان و برادران و حتی مادرم و خواهرانم و تمام کسانی که حق گردنشان داریم، این شیطان‌ها را دور کنید و اگر موقعیت ایجاب کرد برخورد شدید با این کافران حیوان صفت بکنید و از پدر عزیزم هم می‌خواهم که این حقیر را حلال کند؛ و از خداوند صبرواستقامت شما را خواهانم و امیدوارم حق الهی خودتان را برای رضای خدا، خدایی انجام بدهید. آقاجان شما مسئولیتتان سنگین‌تر است.

 امام را، امام را، امام را یاری کنید. دشمنانش را، دشمنانش را، دشمنانش را نابود کنید.  

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

منتظری نستوه برای نصر اسلام محافظت بفرما

برادر حاج قربان ابراهیمی»

انتهای پیام/911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار