رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح:

نیروهای مسلح ظرفیت فراهم کردن اشتغال سربازان را دارد

سردار «داوود روشنی» گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در نیروهای مسلح وجود دارد می‌توان با برنامه‌ریزی، ساماندهی و هدایت صحیح در جهت فراهم کردن زمینه‌های اشتغال سربازان بعد از خدمت سربازی گام‌های موثری برداشت.
کد خبر: ۴۰۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ - 09July 2020

نیروهای مسلح ظرفیت فراهم کردن اشتغال سربازان را داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «داوود روشنی» رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح امروز در بازرسی از روند اجرایی برنامه‌های مهارت آموزی سربازان وظیفه در فرماندهی انتظامی استان مازندران طی نشستی با سردار «مرتضی میرزایی» اظهار داشت: یکی از اهداف و برنامه‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مهارت آموزی سربازان در طول خدمت مقدس سربازی است.

رئیس قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در تشریح اهداف اجرای این طرح که به صورت کلان در سطح کشور به اجرا در آمده است، گفت: خدمت سربازی از بهترین دوران زندگی هر فردی است و هدف از اجرای این طرح ایجاد شرایطی مملو از نشاط در محیط سربازی است.

روشنی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوانی که در نیروهای مسلح وجود دارد می‌توان با برنامه ریزی، ساماندهی و هدایت صحیح در جهت فراهم کردن زمینه‌های اشتغال سربازان بعد از خدمت سربازی گام‌های موثری برداشت.

وی از اقدامات انجام شده توسط معاونت تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان مازندران در ایجاد زمینه‌های مهارت آموزی برای سربازان قدردانی کرد.

اجرای مهارت آموزی سربازان در قالب قرارگاه جهادی آموزش

سردار «مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: مهارت آموزی سربازان یکی از ماموریت‌های انتظامی استان است که در قالب قرارگاه جهادی آموزش به اجرا در آمده است.

میرزایی با اشاره به اقدامات خوبی که در این راستا انجام شده است، تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مهارت آموزی با همکاری دستگاه‌های مرتبط به صورت هماهنگ و با تلاشی مجدانه و جهادی در حال اجراست که امید است این امر بتواند ثمرات موثری را برای سربازان در آینده به همراه داشته باشد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری همه نهادهای مسئول با انتظامی استان در این راستا بر تدوین آموزش‌های مورد نیاز و مهارت آموزی سربازان با استفاده از مهارت‌های شغلی بومی استان تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها