به مناسبت هفته حجاب و عفاف صورت گرفت؛

تجلیل از مسئول دفتر نشر و مشارکت زنان در دفاع مقدس کردستان

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف از تلاش و زحمات مسئول دفتر نشر و مشارکت زنان در دفاع مقدس استان تقدیر کرد.
کد خبر: ۴۰۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 11July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف از تلاش و زحمات «زهره رسولی» مسئول دفتر نشر و مشارکت زنان در دفاع مقدس استان به دلیل رسالت در انجام وظایف، ماموریت‌ها، ابلاغیه‌ها و برگزاری جلسات کمیته چهل سالگی دفاع مقدس تقدیر بعمل آورد.

وی اظهار داشت: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت‌های باورهای دینی مستلزم برنامه‌ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است. 

این مسئول با تاکید بر اینکه فاطمه (س) نه تنها به عنوان یک زن بلکه به عنوان یک الگو برای مردم جهان اعم از مرد و زن شناخته می‌شوند، گفت: حضرت زهرا (س) به لحاظ خلقت یک زن محسوب می‌شود. خلقت او خلقت یک زن است اما الگو برای همه مردمان است.

مالکی با اشاره به اینکه، حجاب محدودیت نیست، مصونیت است و زنان ایرانی با حفظ حجاب اسلامی و در سایه این امنیت توانسته‌اند به موفقیت دست یابند خاطر‌نشان کرد: ترویج فرهنگ حجاب به عنوان راهی برای کاهش معضلات اجتماعی در جامعه کنونی یک ضرورت است و همه ارگان‌های استان می‌توانند در این راستا به سهم خود کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها