معرفی هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت

هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.
کد خبر: ۴۰۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ - 11July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، طی احکامی جداگانه فارس باقری، میلاد اکبرنژاد و جواد صداقت، به‌عنوان اعضای هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند.

فارس باقری متولد ۱۳۵۴، نویسنده و کارگردان، دارای مدرک دکتریِ مطالعات تخصصی تئاتر از دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه تهران، دانشگاه هنر و دانشگاه سوره، تاکنون از وی نمایشنامه‌های متعددی منتشر شده است و کارگردانی و اجرای چندین نمایش را در کارنامۀ هنری خود دارد. همچنین وی نمایشنامه‌نویس برگزیدۀ جایزۀ بزرگ ادبیات نمایشیِ سالِ ایران در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۹۴ و نمایشنامه‌نویس برگزیدۀ جشنوارۀ بین‌المللی فجر در سال ۱۳۹۳ بوده است.

معرفی هیأت ارزیابی متون بخش دانشجویی هفدهمین جشنوارۀ تئاتر مقاومت

میلاد اکبرنژاد متولد ۱۳۵۴، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی چندین داستان، مقاله و یادداشت در حوزۀ تئاتر، نمایشنامه‌نویسی و رسانه نوشته است. خلق بیش از پنجاه نمایشنامه، کارگردانی و نگارش بیش از ۳۵ نمایش رادیویی و کارگردانی چندین تله‌تئاتر تلویزیونی در کارنامۀ اکبرنژاد دیده می‌شود. وی در جشنواره‌های مختلفی همچون عاشورائیان، تئاتر فجر و ... موفق به دریافت جایزه در بخش‌های نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی شده است.

جواد صداقت متولد ۱۳۵۷ در بندر بوشهر، نويسنده،كارگردان، دراماتورژ، بازيگر و طراح صحنه است. وی مدرس و عضو هيأت علمى گروه سينما و تئاتر دانشگاه آزاد اسلامى و همچنین رئیس انجمن هنرهاى نمايشى استان بوشهر است.

داورى و بازبینی در چندین جشنوارۀ دانشجویی و استانی و نیز نگارش چندین پژوهش و ارائه مقالات تخصصی از جمله سوابق او به‌شمار می‌رود. وی همچنین در چندین جشنوارۀ استانى، ملى و بين‌المللى، به‌عنوان کارگردان حضور داشته است.

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، آذرماه سال جاری و با دبیری حمید نیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار