امام جمعه سلماس:

ارتش همواره آماده جانفشانی برای دفاع از مردم است

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره نشان داده که برای دفاع از مردم و کشور آماده جانفشانی و ایثار و گذشت است.  
کد خبر: ۴۰۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ - 11July 2020

ارتش ایران همواره آماده جانفشانی برای دفاع از مردم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم تجلیل از فرماندهان و کارکنان برتر امروز در قالب جشنواره مالک اشتر در تیپ ۲۶۴ ارتش در تالار شهید صیاد شیرازی ارتش سلماس با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی امام جمعه سلماس در این مراسم، با اشاره به نقش ارتش در طول بیش از ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول این مدت ارتش همواره با حضور در میدان، وفاداری و وظیفه‌شناسی خود را به اثبات رسانده است.

حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی افزود: ارتش همواره نشان داده که برای دفاع از مردم و کشور آماده جانفشانی و ایثار و گذشت بوده و این موضوع را نیز به عینه به منصه ظهور گذاشته است.

وی با بیان اینکه اقتدار و خدمات ارتش جمهوری اسلامی در برهه‌های حساس مایه مباهات است، ادامه داد: ارتش از دوران هشت سال دفاع مقدس تا به امروز و در میدان مبارزه با شیوع کرونا، همواره در خط مقدم بوده است.

امام جمعه سلماس گفت: نیروهای ارتش ایران هرگاه موضوع دفاع و خدمت به مردم پیش می‌آید بدون هیچگونه چشم‌داشتی و در سریع‌ترین زمان ممکن خود را مهیای خدمات‌رسانی به مردم می‌کنند.

اقتدار ایران ثمره خون شهدا است

فرمانده تیپ ۲۶۴ ارتش نیز در این مراسم با تشریح اقدامات مربوط به اشراف فرماندهی و طرح‌های لبیک سی‌گانه ارتش گفت: جا دارد که امروز از همه دستگاه‌ها و مسئولینی که با ارتش در انجام وظیفه‌ای همکاری می‌کنند، قدردانی کرد چراکه دفاع از وطن و مردم یک وظیفه همگانی است.

امیر محرم صادقی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی به حدی از اقتدار رسیده است که دشمن جرات چشم چپ نگاه کردن را هم ندارد، خاطرنشان کرد: این اقتدار و امنیت امروزی ایران ثمره خون شهدا و از خود‌گذشتگی‌های رزمندگان است.

در پایان این مراسم از ۳۰ نفر از کارکنان پایور و وظیفه که در سال گذشته عنوان‌های برتر را به دست آورده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار