سفارش به عفاف و حجاب در کلام شهدای لرستان

وصیتنامه‌های شهدا حاوی سفارشات ارزشمندی است که عمل کردن به آنها  سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. در لابه لای خطوط این وصیتنامه‌ها سفارش به عفاف و حجاب بارها و بارها تکرار شده است.
کد خبر: ۴۰۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۹ - 12July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم‎آباد، وصیتنامه‌های شهدا حاوی سفارشات ارزشمندی است که عمل کردن به آنها  سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. در لابه لای خطوط این وصیتنامه‌ها سفارش به عفاف و حجاب بارها و بارها تکرار شده است.

بدین منظور برخی از وصیتنامه‌های گهربار شهدای لرستان را ورق زدیم و مطالبی را که مرتبط با حجاب بود گلچین کرده و در ذیل آوردیم:

شهید محمد حسین سوزنی

خواهرم حجاب خود را حفظ کن، زیرا دشمن از حجاب تو آنقدر می‌ترسد که از مسلسل پاسداران خواهد ترسید.

شهید ماشاءالله حیدری

درود به خواهرانی که حجاب اسلامی، آن ارزنده تر زینت زن را به طور کامل رعایت می‌کنند و با این حرکت‌شان مشت محکمی بر دهان وابسته های آمریکا و روسیه می‌زنند.

خواهرانم، حجاب شما سنگری است از خون شهدا پاسداری می‌کند و باید با حجاب خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بکوبید.

شهید عبدالله بیات

به خواهرانم می گویم که مرا ببخشند و حجاب خود را رعایت کنند چون که به بی‌حجابی شما خون شهیدان پایمال می‌شود و اگر حجاب داشته باشید ثمره خون شهیدان است.

شهید سعید مرادی مطلق

وصیتم به خواهرانم، از شما می‌خواهم حجاب خویش را رعایت نموده زیرا شما زمانی ارزش دارید که حجاب خویش را رعایت کنید.

شهید کریم توکلی

ای خواهرانم، می خواهم در سنگر حجاب، پشتیبان ولایت فقیه باشید و این را بدانید خواهرم، حجاب تو کوبنده‌تر از خون من است خونم که به زمین بریزد، تو می‌توانی که با حجاب خود آن را حفاظت کنی خدایی ناکرده خون من پایمال نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها