امیر خانزادی در دیدار با خانواده شهید «قاسم‌زاده»:

خانواده‌های شهدا الگوی صبر و استقامت در جامعه هستند/ همسران شهدا باید زینب‌گونه در جهت اعتلای نظام تلاش کنند

امیر دریادار «خانزادی» گفت: خون پاک و مطهر شهدا، باعث صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است و همسران این عزیزان باید زینب‌گونه در جهت اعتلای نظام و انقلاب و به ثمر نشستن خون شهدا تلاش کنند.
کد خبر: ۴۰۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ - 13July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، امیر دریادار «حسین خانزادی»، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده معظم شهید «عادل قاسم‌زاده» اظهار داشت: چشم امید مردم ایران اسلامی به وجود خانواده‌های معظم شهدا است.

امیر خانزادی با بیان اینکه موضوع شهادت، عجین با فرهنگ دینی و اسلامی ما است، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب بارها شاهد رشادت‌های مردان و زنان غیور این سرزمین در حوادث گوناگون در جهت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ایم.

وی از خانواده‌های معظم شهدا به‌عنوان الگوی صبر و استقامت در جامعه یادکرد و ادامه داد: بهره‌گیری از آیات قرآن و فرمایشات ائمه معصومین(ع)، نشانه‌هایی از هدایت پروردگار برای رشد و تعالی انسان در مسیر الهی است و خانواده شهدا در نزد پروردگار از درجات رفيع و مقام شامخی برخوردارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، ایستادگی در کنار زنده نگه‌داشتن آرمان‌های نظام مقدس و پاسخ دندان‌شکن به یاوه‌گویان و دشمنان را از دیگر ویژگی‌های خانواده معظم شهدا خواند و گفت: وظیفه و تکلیف خانواده شهدا بعد از شهیدان بسیار با اهمیت است و همواره باید با هوشیاری در این راه قدم بردارند.

امیر خانزادی تاکید کرد: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و از هیچ کمکی برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با همسر و فرزند شهید نیز به‌صورت جداگانه دیدار و با آنان گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه همسران شهدا باید زینب‌گونه در جهت اعتلای نظام و انقلاب و به ثمر نشستن خون شهدا تلاش نمایند، خاطرنشان کرد: خون پاک و مطهر این عزیزان باعث صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

خانزادی در پایان ابراز داشت: همسران شهدا باید در تربیت فرزندانشان به بهترین نحو ممکن عمل کنند و انسان‌هایی را پرورش دهند تا جا پای پدرانشان گذاشته و در جهت اعتلای نظام جان‌فشانی کنند.

گفتنی است، شهید «عادل قاسم‌زاده» از کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 21 اردیبهشت‌ماه 99 در حادثه ناوچه کنارک به همراه 18 تن از دریادلان نیروی دریایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها