وصیت‌نامه شهید «مهدی پژنگ»؛

برپایی نمازهای جماعت پشت ابرقدرت‌ها را می‌لرزاند

شهید «مهدی پژنگ» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: در نمازهای جماعت و نماز جمعه شرکت فعالانه کنید؛ زیرا این نمازهای شماست که پشت ابرقدرت‌ها و ایادی داخلیش را می‌لرزاند.
کد خبر: ۴۰۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۰ - 15July 2020

نمازهای شماست که پشت ابر قدرت‌ها و ایادی داخلیش را می لرزاند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «مهدی پژنگ» 29 آذر 1343  در بوشهر دیده به جهان گشود و در 23 تیر سال 1361 در منطقه شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

این شهدا که تصاویر مبارکشان در پیش ما است به سوی خدا شتافتند و لبیک به حق گفتند و سعادت را برای خودشان تحصیل و شرافت و عزت را برای غرب و جنوب، بلکه بشریت.  (امام خمینی)

إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنينَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ يُقاتِلونَ في سَبيلِ اللَّهِ فَيَقتُلونَ وَيُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَيهِ حَقًّا فِي التَّوراةِ وَالإِنجيلِ وَالقُرآنِ ۚ وَ مَن أَوفىٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاستَبشِروا بِبَيعِكُمُ الَّذي بايَعتُم بِهِ ۚ وَذٰلِكَ هُوَ الفَوزُ العَظيمُ

همانا خداوند جان و مال مومنین را به بهای بهشت از ایشان خریداری نموده که در راه خدا جهاد می کنند، پس می‌کشند و کشته می‌شوند و این خود سعادت و پیروزی عظیمی است.

با سلام بر خمینی کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و با درود و بر شهیدان از هابیل تا حسین بن علی و از حسین بن علی تا به کربلای خونین ایران و با سلام به تمامی مسلمین جهان که مبارزه‌ای وسیع علیه ظلم و ستم را در جهان آغاز کرده‌اند.

من کوچکتر از آنم که برای این ملت قهرمان پیامی بفرستم.

من از همشهری‌هایم می‌خواهم که همیشه پشت سر امام کبیرمان حرکت کنند و یک لحظه از خط او که همان خط پیغمبر خدا و امت است دور نشوید.

‌و از همه هم محلی‌هایم می‌خواهم که در نمازهای جماعت و نماز جمعه شرکت فعالانه کنند؛ زیرا این نمازهای شماست که پشت ابر قدرت‌ها و ایادی داخلیش را می لرزاند.

‌و از آنها می خواهم که اتحادشان را هیچ وقت از دست ندهند، چون تفرقه و جدایی هیچ سودی به حال آنها ندارد و فقط دشمنان اسلام را خوشحال می‌کند.

و در آخر از پدر و مادر مهربانم که از کوچکی من را به اینجا رسانده نمی‌دانم با چه زبانی از شما تشکر کنم و از برادر و خواهرم می‌خواهم که همیشه در خط امام کبیرمان باشید.

پدر و مادر مهربانم مبادا در فقدان من گریه و شیون کنید‌، چون من شهید شده‌ام و به دیار معبود خود شتافتم و چه ارزشی از این بالاتر نزد خدا و در آخر از خانواده عزیز و همشهریانم خداحافظی می‌کنم و آنها را به خدای بزرگ می‌سپارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار