مراسم تشییع پیکر «سید محمد اسماعیل جنابان» در قم برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، شهید «سید محمد اسماعیل جنابان» امروز در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ - 14July 2020

مراسم تشییع پیکر «سید محمد اسماعیل جنابان» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «سید محمد اسماعیل جنابان» از جانبازان ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس پس از ۳۷ سال تحمل عوارض ناشی از جراحات جنگ تحمیلی، روز گذشته در سن ۵۸ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.

این جانباز سرافراز هنگامی که ۲۲ سال سن داشت، در اردیبهشت سال ۱۳۶۳ در اثر برخورد با مین در مسیر سردشت به مهاباد، از ناحیه سر و سینه، دست و پا و چشم و گوش دچار آسیب جدی شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

مراسم تدفین شهید «سید محمداسماعیل جنابان» امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و همرزمان و خانواده‌های معظم شهدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار و این شهید عزیز در جوار مزار برادر شهیدش «سید محمدابراهیم جنابان» به خاک سپرده شد.

سردار شهید «سید محمد ابراهیم جنابان» یکسال از سیدمحمد اسماعیل کوچکتر بود؛ این سردار رشید سپاه اسلام در دهم تیرماه سال ۱۳۶۵ در حالی که جانشین فرماندهی گردان امام سجاد (ع) لشکر هفده امام علی بن ابی طالب(ع) بود، در عملیات کربلای یک منطقه مهران، بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار