نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم توجه به وصیت‌نامه شهدا در محل کار / شورای نگهبان گلوگاه مهم در برابر نفوذ است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» ضمن توصیه به خواندن وصیت‌نامه شهدا و لزوم توجه آن در محل کار گفت: باید منتظران شهادت و کسانی که دیگاهشان دیدگاه امام و رهبری و مبارزه با استکبار باشد بر سر کار بیایند نه کسانی که فکرشان کنار آمدن با شیطان بزرگ است.
کد خبر: ۴۰۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ - 14July 2020

لزوم توجه به وصیت‌نامه شهدا در محل کار / شورای نگهبان گلوگاه مهم در برابر نفوذ استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز در دیدار با رئیس دفتر نظارت بر انتخابات شورای نگهبان و اعضای ستادی و اعضای هیات نطارت استان با اشاره به روحیه انقلابی و نفوذناپذیری شورای نگهبان در خصوص فساد و داشتن صداقت اظهار داشت: سفارش مقام معطم رهبری است که برخی شوراها مثل شورای نگهبان انقلابی باقی بمانند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در انتخاب افراد صالح برای ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس تلاش می‌کند، گفت: در صورتی که افراد صالح نباشند و شورا تایید صلاحیت را خوب انجام ندهد باید جوابگو باشد.

محمدی لائینی با اظهار اینکه حدود یک سوم از افراد مجلس قبلی رد صلاحیت شدند و برخی هم اصلا شرکت نکردند، تصریح کرد: این مسئله مایه ناخرسندی است که نیمی از مجلس در پایان عمر حدمت‌شان رد صلاحیت شوند. باید دید مشکل کجاست.

این مسئول افزود: نظارت شورای نگهبان باید تداوم داشته باشد و باید در طول خدمت نیز این نظارت وجود داشته باشد. البته به شرطی که با قانون اساسی همگام باشد و حیف است که نیروهای صالح و سالم بعد از مدتی به نیروهای ناسالم تبدیل شوند.

وی با تأکید بر اینکه باید جلوی نفوذ گرفته شود، از خطر جدی نفوذ سخن گفت و افزود: شورای نگهبان در این زمینه وظیفه‌ سختی دارد و دشمن سعی در به تضعیف کشاندن این شورای مقدس دارد و با زیر سوال بردن اصل موجودیت یک نهاد سعی در دستیابی به اهداف خود هستند.

محمدی لائینی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص فساد گفت: ایشان فساد را مانند بیماری کرونا به شدت واگیر دار دانست و اگر مراقب نباشیم به شدت گسترش پیدا می‌کند؛ هر چه فساد بیشتر شود کار نظارت سخت‌تر می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ما مامور به وظیفه هستیم و کاری به جریان سیاسی مجلس نداریم، گفت: ما باید وظیفه خودمان را درست انجام بدهیم.

وی از شورای نگهبان به عنوان گلوگاه مهم‌ در برابر پروژه نفوذ و جلوگیری از ورود افراد ناصالح یاد کرد و گفت: شما شورای نگهبان باید در کارهای خود اخلاص داشته باشید و باید بدانید پایه‌ای میز و صندلی شما و آجر آجرهای ساختمان شما روی خون شهدا است و خون شهدا کار خودش را می‌کند.

وی ضمن توصیه به خواندن وصیت‌نامه شهدا و بکار بستن آن در محل کار گفت: باید منتظران شهادت و کسانی که دیگاهشان دیدگاه امام و رهبری و مبارزه با استکبار باشد بر سر کار بیایند نه کسانی که فکرشان کنار آمدن با شیطان بزرگ است. باید نصایح مقام معظم رهبری را جدی بگیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار