فرمانده نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛

موفقیت نزاجا در حوزه سلاح‌های هوشمند

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه جنگ‌های آینده مبتنی بر تأثیر است نه تخریب گفت: در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح‌های هوشمند، نقطه‌زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم.
کد خبر: ۴۰۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 15July 2020

کسب موفقیت های نزاجا در حوزه سلاح های هوشمند و نقطه‌زنبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به نقش این دانشگاه در تربیت دانشجویان و فرماندهان ارتش اظهار داشت: دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی در مسولیت‌های مهم و پست‌های فرماندهی و مدیریتی ارتش مشغول به انجام وظیفه خواهند شد و هر یک از دانشجویان بایستی با سایر نیرو‌ها هم‌افزایی و هم‌گرایی مناسب در مسیر تحقق اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

وی با اشاره به طرح‌های انجام شده در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش و ارتقای توان و تحرک یگان‌ها بنا بر نیاز‌های روز عملیاتی و جنگ‌های آینده گفت: نیروی زمینی محوری و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران با تحول در ساختار و سازمان خود توانسته است پاسخ‌گوی نیاز‌های عملیاتی روز بوده تا از هر نظر آمادگی مواجهه با تهدیدات آینده را داشته باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تمام تحولات انجام شده در راستای افزایش تحرک، چابکی و توان رزم نیرو‌ها با تکیه بر متخصصان و صنایع داخلی صورت پذیرفته است و با تلاش مجدانه و اعتقاد به اصل خودکفایی توانسته‌ایم به فن‌آوری در تولید تجهیزات دست پیدا کنیم.

امیر حیدری با بیان اینکه جنگ‌های آینده مبتنی بر تأثیر است نه تخریب گفت: امروز بحمدالله در مسیر حرکت به سمت تجهیز خود به سلاح‌های هوشمند، نقطه‌زن، دیجیتال و الکترونیک گام‌های بلندی برداشته‌ایم و به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: ما در مجموع در کنار تغییر در ساختار و تجهیزات به موضوع روحیه و رفاه کارکنان علی‌الخصوص در موضوع خانه‌های سازمانی، ازدواج کارکنان و فرزندان ایشان، بیماران صعب‌العلاج و... توجه ویژه داشته‌ایم و سعی کرده‌ایم که در کنار به‌روزرسانی تجهیزات و ساختار، به شکل متوازن به این مهم نیز بپردازیم.

امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش نیز در سخنانی با تأکید بر اهمیت تربیت دانشجویان در این دانشگاه گفت: ما در این دانشگاه یک هدف مقدس و مشترک داریم و آن تربیت و رشد دانشجویان برای این امر مهم است که بتوانند برای نیل به اهداف ارتش جمهوری اسلامی ایران مفید و مثمر ثمر باشند.

امیر ولی‌وند افزود: ما در مجموعه دافوس سعی کرده‌ایم که نگاه جزئی به موضوعات نداشته باشیم، بلکه با یک نگاه کلی و بر مبنای نیاز‌های نیرو‌ها و ستاد ارتش، دانشجویان را تربیت کنیم به گونه‌ای که بتوانند با هم‌افزایی و هم‌گرایی، یاور فرماندهان نیرو‌ها بوده و در حقیقت برای کل ارتش مفید باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار