مسئول بسیج رسانه جویبار خبر داد؛

تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا»/ ارسال ۲۱۰ اثر به جشنواره

«محسن رحمانی» از ارسال ۲۱۰ اثر به اولین جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا» خبر داد و گفت: امروز در مراسمی ۹ برگزیده این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۰۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ - 15July 2020

تقدیر از برگزیدگان اولین جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا» / ارسال 210 اثر به جشنوارهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محسن رحمانی» مسئول رسانه شهرستان جویبار و دبیر جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا» در استان مازندران، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا» و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد، هدف از برگزاری این جشنواره را ایستادگی در مقابل دشمنی که برای تخریب چهره انقلاب اسلامی سرمایه‌گذاری سنگین کرده است، برشمرد.

وی با بیان اینکه امروز رسانه حرف اول را می‌زند، گفت: هدف دیگر ما استفاده از توانایی و استعداد اهالی رسانه و خبرنگاران انقلابی است که دستاوردهای انقلاب را با قلم شیوایشان به نمایش بگذارند، که خوشبختانه آثار رسیده بسیار توانمند بوده است.

رحمانی با بیان اینکه نخستین جشنواره ملی مطبوعاتی «رسا» برای اولین بار همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، گفت: فراخوان این جشنواره در هشتم بهمن منتشر شد و پس از یک دوره تمدید، تا ششم اسفند به پایان رسید.

مسئول بسیج رسانه جویبار ادامه داد: این جشنواره در پنج بخش؛ گزارش، گفت‌وگو، یادداشت، عکاسی و فیلم کوتاه در ۱۲ محور مختلف برگزار شد که بخش ویژه، نقش سردار سلیمانی در دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس داشتیم.

وی از ارسال ۲۱۰ اثر در بخش‌ها و محورهای مختلف از شهرهای کشور به این جشنواره خبر داد و گفت: پس از اتمام داوری سرانجام ۹ نفر حائز رتبه شدند که امروز مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار