بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از نمایشگاه پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)

حجت‌الاسلام‌ «عبدالله حاجی‌صادقی» از نمایشگاه دائمی آثار و محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ - 16July 2020

بازدبد نماینده ولی‌فقیه در سپاه از نمایشگاه پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سفر به شهر مقدس قم، از نمایشگاه دائمی آثار و محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد.

وی در این بازدید، از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به عنوان مرکز  فعالیت‌های پژوهشی نیروهای مسلح نام برد و با تقدیر مسئولین و مدیران پژوهشگاه در خصوص برپایی نمایشگاه دائم آثار و محصولات، اظهار داشت: این نمایشگاه نشان‌دهنده زحمات بیش از چهار دهه همکاران و پژوهشگران فرهیخته است.

حاجی‌صادقی انجام پژوهش‌ها بر اساس اعلام نیاز سازمان، عدم لغزش دینی در آثار، تنوع ورود به مسائل در زمینه‌های مختلف و گزیده‌گویی را از ویژگی‌های برجسته محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) برشمرد و بیان داشت: برخی آثار پژوهش‌گاه که جنبه سازمانی کمتری دارند می‌تواند با تغییراتی در آن‌ها در اختیار عموم هم قرار بگیرند که انتشارات «زمزم هدایت» بر همین اساس تأسیس شد.

در ابتدای این بازدید، حجت‌الاسلام «حمید نگارش» رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) به بیان گزارشی پیرامون اقدامات و فعالیت های پژوهشگاه و نمایشگاه دائمی آثار آن پرداخت.

در نمایشگاه محصولات پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بیش از دو هزار و 300 جلد کتاب در حوزه‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علوم انسانی و... در معرض بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار