فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

گشت‌های محله محور بسیج می‌تواند آرامش و امنیت مردم را تأمین کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: یکی از اهداف طرح تحول محلات، گشت‌های محله محور بسیج است که می‌تواند آرامش و امنیت مردم را تأمین کند.
کد خبر: ۴۰۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ - 16July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ سالاری در دیدار با بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج روستای لافت قشم، در تشریح طرح تحول محلات در قشم اظهار داشت: یکی از اهداف عمده این طرح به مشارکت مردم است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت مردم و مشارکت مسئولین در انجام فعالیت‌های اجتماعی، سازندگی و فرهنگی همان محله و رفع مشکلات مردم ازجمله اقداماتی است که در طرح تحول محلات انجام می شود.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم، طرح تحول محلات را در راستای حمایت از محرومین، اشتغالزایی برای جوانان و آسان کردن ازدواج جوانان کم بضاعت دانست و تأکید کرد: سپاه وظیفه دارد در جهت کمک‌رسانی و فعالیت‌های جهادی با تمام قوا به مشکلات مردم ورود کرده و آرامش را به مردم این مرز و بوم هدیه کند.

در پایان این دیدار از فعالیت مستمر بسیجیان و فرمانده پایگاه مقاومت بلال حبشی روستای لافت، صالح سفاری و سروان پاسدار میثم داوری فرمانده حوزه مقاومت حضرت نبی اکرم (ص) تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار