فرمانده قرارگاه منطقه‎ای جنوب شرق ارتش:

خانواده‌های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی ما هستند

امیر مهدی معمارباشی در یادواره امیر سرلشکر شهید «علیرضا اشرف گنجویی» گفت: امروز وظیفه ما نسبت به خانواده معظم شهدا این است که این عزیزان را تکریم کنیم، زیرا خانواده‌های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی ما هستند.
کد خبر: ۴۰۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ - 16July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، امیر «مهدی معمارباشی» در دومین یادواره امیر سرلشکر شهید «علیرضا اشرف گنجویی» که با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار شد اظهار داشت: دفاع مقدس سرشار از فرهنگ ارزشمندی است که بایستی این فرهنگ غنی و به جامعه و به خصوص نسل جوان شناسانده شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های رفتاری و اخلاقی شهدا در زندگی افزود: شهدا از جایگاه والایی برخوردار هستند و با مطالعه و کاربردی کردن راه و سیره شهدا در زندگی، باعث می شود بسیاری از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، حل شود.

خانواده های شهدا ولی نعمت های جامعه اسلامی ما هستند/////در حال ویرایش

وی با بیان اینکه شهدا با اخلاص و ازخودگذشتگی که داشتند برای این حفظ این سرزمین از همه وابستگی‌هایی دنیایی خود گذشتند گفت: امروز وظیفه ما نسبت به خانواده معظم شهدا این است که این عزیزان را تکریم کنیم، چراکه خانواده های شهدا ولی نعمتان جامعه اسلامی ما هستند.

در ادامه این مراسم یکی از همرزمان شهید علیرضا اشرف گنجویی به ذکر خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداخت و سپس از خانواده بزرگوار شهید «علیرضا اشرف گنجویی» تجلیل به عمل آمد.

خانواده های شهدا ولی نعمت های جامعه اسلامی ما هستند/////در حال ویرایش

دومین یادواره امیر سرلشکر شهید «علیرضا اشرف گنجویی» و گرامیداشت شهدای ارتش استان کرمان در مرکز آموزش 05 کرمان با حضور امیر «مهدی معمار باشی» فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ «منصور رحمانی» فرمانده مرکز آموزشی 05 کرمان، سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و خانواده معظم شهید «علیرضا اشرف گنجویی» برگزار گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها