سردار جلالی در یادواره شهید دل‌آذر:

مشکلات اقتصادی با مذاکرات سیاسی حل نمی‌شود

رئیس پدافند غیر عامل کشور گفت: اینکه فکر کنیم با مذاکره سیاسی مشکل اقتصادی کشور حل می‌شود خیال باطل است، مشکل اقتصادی کشور با تولید و اتکای به قدرت ملی حل خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳ - 09February 2015

مشکلات اقتصادی با مذاکرات سیاسی حل نمی‌شود

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، شب گذشته در هشتمین یادواره سردار شهید جواد دلآذر و شهدای خیابان انقلاب که در مسجد بابالجنه این خیابان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه امروز در این مراسم یاد شهید دل آذر فرمانده عملیات لشکر علی بن ابیطالب را گرامی میداریم که در علمیات والفجر ۸ در فاو به شهادت رسیدند، به نوعی تقویت قدرت نرم کشور است.

وی بیان داشت: اینکه میگویند شهدا مظهر و محور قدرت همه ملت ایران هستند، یعنی پاسداشت شهدا تقویت قدرت ملی است، اینکه دور هم جمع شویم و راجع به شهید، فرهنگ شهادت، نگاه و تفکر بسیجی صحبت کنیم شخص پرستی نیست، تقویت قدرت ملی و قدرت نرم کشور است.

سردار جلالی تصریح کرد: احیای یاد شهدا تقویت فرهنگ شهادت و شهادت طلبی است، شهید جواد دل آذر یک جوان انقلابی و با انگیزه مبارزه بود، او هم در زمان انقلاب و هم در زمان دفاع مقدس مسئولیت پذیرفت و کار کرد، در آخر هم در عملیات سر نماز به شهادت رسید.

وی عنوان داشت: شهید دل آذر همواره مرگ را تمسخر میکرد، شوخیها و سر حال بودن ایشان نشان دهنده این بود که ترسی از مردن نداشت، در خطوط اول جبهه شرکت میکرد و با جنگ و مردن بازی میکرد و مرگ را ترسانده بود.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: کشوری که رزمندههایش بترسند و در داخل انواع و اقسام زره و تجهیزات ضد گلوله پنهان شوند نمیتواند عزت خود را حفظ کند، همهاش در حال ترسیدن است و نمیتواند از شر دشمن در امان بماند و حفظ شود.

وی تاکید کرد: کشوری که رزمندگانی مانند جواد دلآذر دارد باید افتخار کند، جواد دل آذر باید در بچههای بسیج امروز تکثیر شود، باید ویژگیها، صراحت لهجه، شجاعت، درک عملیاتی، جان فشانی، ایثار، زیر آتش بودن و مقاومت کردن او را بچههای امروز یاد بگیرند.

رئیس پدافند غیر عامل کشور گفت: باید جواد دل آذرهای زیادی برای حفظ این مملکت داشته باشیم و برای دفاع از کشور از آنها استفاده کنیم، اینکه فکر کنیم تهدید علیه کشور تمام شده است، یا با مذاکراه و غیره تمام میشود خیال خام است.

وی افزود: تا جمهوری اسلامی هست، تا رهبری به عنوان محور حاکمیت نرم هست، تا این تفکر اسلامی و انقلابی در کشور وجود دارد ما دشمن داریم و با توطئه رو به رو هستیم، دشمن فقط صحنه جنگ را تغییر میدهد، یک روز نظامی است، یک روز فتنه و براندازی و یک روز هم تحریم و اقتصادی ست.

سردار جلالی تاکید کرد: اینکه فکر کنیم با مذاکره سیاسی مشکل اقتصادی کشور حل میشود خیال باطل است، مشکل اقتصادی کشور با تولید و اتکای به قدرت ملی حل خواهد شد.

رونمایی از کتاب «پرواز کبوتران» زندگینامه شهید مصطفی سلیم، تجلیل از خانوادههای معظم شهدا، اجرای سرود، تواشیح و مرثیه خوانی سید مهدی میرداماد مداح اهل بیت (ع) از بخشهای دیگر این مراسم بودند.

گفتنی است هشتمین یادواره سردار رشید اسلام شهید جواد دل آذر و شهدای خیابان انقلاب به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی حوزه شهید ورزنده ناحیه امام حسین (ع) سپاه استان قم و با مشارکت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار