شهید «یعقوب غریب‌دوست»؛

تا بانگ «لا اله الالله» بر جهان، طنین نیافکنده به مبارزه ادامه می‌دهیم

شهید «یعقوب غریب‌دوست» در قسمتی از وصیت‌نامه خود نوشته است: تا بانگ «لا اله الالله» بر جهان، طنین نیافکنده مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و به فرماندهی خمینی روح خدا به این مبارزه ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۴۰۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱ - 29July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «یعقوب غریب‌دوست» 10 اسفنذماه 1338 در تبریز چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ 23 مردادماه 1361 در مهاباد و در حین درگیری با ضدانقلاب به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم ینظر و ما بدلوا تبدیلا» ما جنگ نمی‌کنیم که شکست بخوریم و یا پیروز شویم، ما به تکلیف‌مان عمل می‌کنیم – امام‌خمینی. تا بانگ «لا اله الالله» بر جهان، طنین نیافکنده مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و به فرماندهی خمینی روح خدا به این مبارزه ادامه خواهیم داد.

امروز که جبهه متحد کفر و منافقین کمر به نابودی انقلاب اسلامی ایران بسته‌اند، امروز که تمام جنایت‌کاران شرق و غرب و صهیونیست غارتگر دست به دست هم داده‌اند تا انقلاب نوپای اسلامی ما را نابود سارند، انقلابی که زمینه‌ساز برای حکومت مهدی(عج) و حکومت الله می‌باشد.

تکلیف شرعی، میهنی و اسلامی است که از این انقلاب دفاع نماییم و پیروزی بر کفر ضدانقلاب را به گوش تمام مستضعفین جهان برسانیم و خط سرخ محمد(ص) و علی(ع) و آل علی را به تمام جهان صادر کنیم تا تمام مستضعفین بپا خیزند. خدایا ما را در این مهم یاری بفرما.

تمام دارایی من در دفترچه پس‌اندازم و مقداری در پدرم هست. اگر خمس و یا پیزهای دیگری تعلق بگیرد از آن مقدار کسر شود و یک سوم باقی‌مانده را به حساب 100 امام‌خمینی واریز نمایید و بقیه را به پدرم می‌دهم. در صورت بودن کسورات بارهم یک سوم از آن ر به حساب 100 امام‌خمینی واریز نمایید.

از خداوند متعال توفیق برای پدرم، مادرم، برادرانم و خواهرانم خواستارم.

یعقوب غریب دوست
61/5/14

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار